BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] Cina bodoh kena tipu dengan Anwar di N.Sembilan..


Selama ni, banyak yang kata kaum cina tu pandai.. Dorang bijak berniaga kononnya.. Bijak berpolitik.., dan jugak bijak berstrategi. Tapi gua berani kata itu semua bohong!! Kaum ni adalah kaum yang bodoh.

Dorang untung berniaga hanya sebab kuat menipu.., dorang survive dalam politik pasal dorang kuat main rasuah.., dan dorang hanya berstrategi untuk kepentingan dorang saja. Sebab tu lah puak-puak ni digelar yahudi Asia.

Nak bukti kebodohan dorang??? Cuba tengok video kat bawah ni.. Selamba kodok je Anwar kencing kat muka sekor-sekor cina kapir tu semua di N.Sembilan..

Bangsa melayu cerdik sebab tolak manusia yang penuh maksiat macam Anwar tu. Tapi cina tetap terima walaupun dorang tahu Anwar tu kaki liwat jantan dan kaki main pelacur. Tak ke bodoh namanya tu..?

So..., jom kita tengok macam mana kaum bodoh ni diperbodohkan lagi oleh Anwar.. Manusia kaki putar macam Anwar tu dorang boleh percaya...? Memang SAH bodoh macam tiang lah puak-puak tu... Layannnn......

6 ulasan :

  1. dah..dah.. la nuar ooiii...

    BalasPadam
  2. dah..dah.. la nuar ooiii...

    BalasPadam
  3. Pengkhianat Bangsa dan Agama..

    BalasPadam
  4. Nuar tahu memang dia tak bolih jadi Pm dan riwayat politik dia memang dah habis. Itu sah. Sekarang tugas dia adalah musnah UMNO, BN dan orang melayu. Apa nak jadi jadilah, dia dah tak kisah. Ibarat balas dendam.
    Bila dia tak ada, masuk penjara, uzur sbb tua atau mati, masih akan ada orang yang akan sambung objektif ini. Mungkin Azmin, atau anak dia Nurul. Sebab tu Nuar terpaksa subahat dgn syaitan seperti DAP dan PAS (yg sesat je bukan semua ahli). Objektif: To destroy, (ibarat kalau tak dapat perempuan idaman di hati, biar di bunuh supaya semua org tak dapat-puas hati ku).
    Nasihat saya, jgn buang masa dgn Nuar, kita kena outsmart dia dan DAP. We have to do this as Jihad dgn cari jalan sehabis2nya, menjatuhkan Nuar dan DAP intelligently, ibarat Jepun naik selepas perang dunia kedua.
    Kita kena ada kartel, think tank, intelligence dan historian.
    Biar kita di ejek, di kutuk, di maki...senyum je dan jgn biar emosi ambil alih, kita guna senjata akal DAN PASTI KITA MENANG.

    BalasPadam
  5. dia ni tangkap sumbat mulut dan bontot ,sial bodohkn bangsa sendiri ,,penang melayu pandai dah nak kena humban kelaut
    dilaut dimkan jerung darat disondol dapig

    nuar lu binatang ,,nurul lu ank binatang
    jijah bersuami binatg

    BalasPadam
  6. kah kah kah adooii iii anwar jual minyak kote lagi bagus kat pasar malam...nak jaga rakyat bila ekonomi punah suruh IMF jaga akai ada ka???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online