BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] Bukti Anwar PENIPU NO 1 NEGARA.


Gua nak korang tengok betul-betul video kat bawah ni... Ni adalah bukti bahawa Anwar memang penipu, pembohong, kaki auta, mat putar alam, lidah biawak dan jugak bapak segala Pandikutty..

Gua pun heran.., setelah Anwar dengan selamba kodok menipu semua rakyat Malaysia dengan janji 16 September dia..., boleh pulak wujud lagi spesis manusia yang percaya kat goblok tu..

Betullah macam kata Che Det.., "melayu selalu alpa dan melayu mudah lupa"..

Dan gua tak rasa Anwar seorang yang pandai sebab dia berjaya buat ramai pengikut Pakatan bertuhankan dia...

Sebenarnya pengikut-pengikut Pakatan tu semua lah yang bodoh wal bahalol sebab bergenetik lembab taksubkan Anwar...

Jadi untuk buat melayu-melayu sebangsa dengan gua tak lagi lupa..., gua sediakan video kat bawah ni untuk semua..

Ingatlah... Anwar itu adalah Bapak Pembohong!! Anwar is the REAL PANDIKUTTEY !!


6 ulasan :

  1. Memang kaki temberang betul! Macam mana org boleh percaya lagi?

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. DALAM USIA YANG SEMAKIN LANJUT
    ANUAR KENA PILIH ANTARA "DUNIA" ATAU "AKHIRAT" atau "DUNIA DAN AKHIRAT"

    NAMPAKNYA ANUAR LEBIH MEMILIH "DUNIA" SAHAJA .

    OLEH ITU ANUAR TIDAK LAYAK DIHORMATI

    BalasPadam
  3. Saudara, pandikutti tu merujuk kepada corak pengamal politik BN yang memang suka aibkan orang..Politik memang ada dalam Islam. Saudara perlu banyak membaca lagi..

    BalasPadam
  4. @Tanpa Nama 11:18 Lu nak suruh gua baca HaraMkah ke? Terima kasih je lahh.. HaraMkah tu gua buat lapik kandang kucing gua jee... Hahahahaha...

    BalasPadam
  5. Wah..82 kerusi ye... tak bagitau pulak berapa PAS..berapa DAP dan berapa PKR..tak mungking karpal singh, hj hadi akan mengundi jijah jadi PM wanita pertama...
    ni jika dibandingkan dengan mimpi si Labu dan Labi berdendam dengan hj bakhil..memang padan ni...
    hahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online