BREAKING NEWS

Rumah pemimpin PKR disimbah cat merah...


Bila rumah dia kena simbah cat merah, terus dia tuduh UMNO punya kerja. Apa dalam negara ni UMNO saja ke yang tahu simbah cat merah ke rumah orang? Ingat budak-budak UMNO tu tak ada kerja lain ke?

Timbalan Ketua PKR Rasah, R.Tangam telah menuduh UMNO melakukan khianat keatas rumah dia dengan menyimbah cat merah. Satu laporan Polis juga dibuat berikutan kejadian tersebut.

Kalau dah keling tu keling jugak lahh...  Mana tahu si keling ni tak bayar pinjaman duit ceti haram ke.., tak bayar duit Ah Long ke.., sebab tu la rumah dia kena simbah cat merah.. So apa kejadahnya dia tuduh UMNO pulak yang buat?

Lagipun, keling ni ada bukti ke UMNO yang buat perkara keji tu? Ada bukti video CCTV tak? Kalau tak ada bukti, tak payahlah main tuduh-tuduh beb...

So, dah memang typical perangai keling PKR tu sama je dengan boss Pandikutty dorang.. Kalau boss pun kaki kencing, anak buah pulak perangai hancing...



SEREMBAN: The home of a PKR leader was splashed with red paint this morning and he has accused Umno of being behind the attack.

“This must be the work of Umno, which resorts to such dirty and low class tactics because it does not understand the meaning of true democracy,” said R Tangam, the deputy chief of Rasah PKR, after he lodged a police report here.

The attack occurred early this morning. Tangam saw the splashes on his walls at 6.30am.
The house, in Bandar Baru Sendayan, is the regular venue of party activities for Rembau PKR, such as this evening’s ceramah on the rights of Felda settlers.

Tangam believes this morning’s attack is an attempt by Umno to create fear in him because of what he claims are “positive inroads” that PKR has made among Felda settlers in Sendayan. - MalaysiaToday

5 ulasan :

  1. Memang keling pariah haram jadah! Kat kawasan umah aku pun sama. Apa-apa yang tak kena dimatanya tuduh Melayu. Melayu bising, Melayu buang sampah, Melayu ludah sireh, Melayu bela jin takutkan anak-anak diorang! macam-macam. Merang macam haram!
    Mana pun aku pergi itulah rupa perangai india...
    Yang Melayu sebelah tu pun...pun haram. Darjat dia pun macam pariah..

    BalasPadam
  2. macam mana senang2 boleh tuduh umno ni? ada bukti ka? mana 4 orang saksi? dlm foto tu baru 3 orang!! itupun layak ka menjadi saksi mengikut syarak? takkan nak pakai kut hasil siasatan polis tanpa saksi yg takdak kredibiliti ikut nwar/pkr/pas/dap punya syarak?

    BalasPadam
  3. keling ni nak kena simbah asid kot

    BalasPadam
  4. pemerhati si ANU25 Mei 2011 10:52 PG

    tengah mabuk tu, biasalah keling pariah. yg Melayu bangang gila kuasa tu pun tumpang mabuk sama.

    contoh paria bila terdesak, sanggup suruh kawan langgar jari tangan letak kat dinding batu dengan forklift sampai patah kerana nak tuntut pampasan perkeso. Melayu berani buat?

    paria sekor tu nanti suruh pulak bini dia simbah asid kat badan dia dan kata bini dia diculik dipaksa masuk UMNO, jadi UMNO yang simbah asid kat dia. boleh berlaku tu!

    apa nak diherankan kalau ketua gila seks tu dah ikut perangai yahudi israel, pengikut pun sama aje lah.

    BalasPadam
  5. Mungkin tu bukan cat merah tapi darah haid bini yang bertaburan tak pakai tempon atau darah dara yang baru kena lantak depan rumah dia kot? Dan yang melakukan nya ialah sivajee the tosai kot?

    Kalau dah pariah, pariah juga lah keling ni.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online