BREAKING NEWS

OooOooo....Fasik rupanya ulama Taliban PAS niii....



Gua dah agaknya dahh.. Mesti ada something wrong dengan mamat Taliban yang kata duit kerajaan duit pelacur.., duit babi dan juga duit judi tuu... Fasik rupanya dia sebab suka bercakap bohong...

Ada ke patut dia kata Tok Mufti Harussani makan gaji duit HARAM, yang dulu Mat Taliban makan gaji masa dia jadi Penolong Pendaftar Mahkamah Syariah tu duit apa? Bukan duit haram jugak ke?

Nasib baiklah Tok Mufti Harussani dah terangkan pasal perkara ni.. Kalau tak, mesti akan ramai lagi pengikut PAS akan terpedaya dengan tipudaya manusia fasik tu..

So, apa lagi penganut-penganut PAS semua.. Korang patut humbankan je Mat Taliban tu kat dalam Sg Perak.. Buat apa simpan orang fasik yang kerjanya asyik nak buat bidaah je beb..


Mufti Perak bidas Azli

IPOH 28 Mei - Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria (gambar) menyifatkan tingkah laku yang ditunjukkan oleh bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Perak, Nor Azli Musa menyerupai orang fasik kerana setiap kata-katanya sukar untuk dipercayai.

Katanya, orang seperti itu tidak wajar dipercayai kerana perbuatan memburukkan orang lain jelas bertentangan dengan ajaran Islam.

"Saya nak tanya dia, semasa dia bekerja makan gaji dulu, dari mana sumber duit gaji yang diterimanya?

"Semasa zaman Rasulullah dahulu pun, duit yang dibayar gaji juga diperoleh daripada cukai arak dan judi, semua itu tidak pernah dipertikaikan," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Harussani berkata demikian sebagai mengulas kebiadapan Nor Azli yang sanggup menggelarnya sebagai 'Haramsani' kerana menerima wang yang didakwa daripada sumber haram.

Dalam satu ceramah beliau yang dimuat naik di laman web Youtube, Nor Azli memberikan gelaran itu kerana mendakwa Harussani tidak menegur kerajaan negeri yang membayar gaji kakitangan awam dengan duit haram.

Harussani berkata, tidak salah menggunakan duit tersebut kerana perkara seperti itu tidak pernah dipertikaikan pada zaman pemerintahan Islam dahulu lagi.

11 ulasan :

  1. orang macam ni kalau jumpa pijak2 je..biar dia sedar...dia ni yg baring atas jalan raya dulu..masa kete sultan perak nk lalu..suh sultan buang negeri jer.biar dia tau..

    BalasPadam
  2. nanti kalau aku terjumpa mamat tiga suku ni akan aku azan tiup kat telinga dia kot dia nak waras sikit...

    BalasPadam
  3. dia gelar Harusani haramsani..kita gelar dia Haramjadah...Ostat haramjadah ! QIakkkk tuuihhh

    BalasPadam
  4. yang tu bukan mat taliban tapi mat talingong,,,,,,,,cakap macam orang xda otak,dah mereng kot,jaggut orang utan lagi lawaaaaaaaa,,,,,,

    BalasPadam
  5. apa nak pelik..nik aziz pun boleh digelar fasik..malah hampir semua orang dalam pas adalah orang fasik..

    bila bercerita pasal hudud, cakap umno kafir, merekalah juaranya..tapi tengoklah kebanyakkan orang dalam pas.

    adakah mereka sembahyang cukup 5 waktu? kebanyakkannya hanya tahu bercakap pasal islam dan mengutuk orang umno je tapi amal ibadat sendiri berterabur.

    BalasPadam
  6. Bab PAS tahap babi ni jgn dok sembang hal Agama dan Iman lah. Takiyudin (EXCO Kelantan-Bunut Payung) masa PRU 12 jadikan Hj Nordin (proxy dan funder PAS melalui konsesi balak di Lojing) beri anak muda rm 500 hingga rm 700 sorang supaya tak sokong BN dan yg lebih dahsyat lagi kalu mat pit, kasi pit byk2, kaki ganja dia kasi ganja, kaki gam dia kasi gam byk,supaya budak2 ni tak gi ke BN. Binatang sungguh pemimpin PAS. Setaraf dgn komunis, yahudi dan sewaktu dgnnya. Kalu ada org2 PAS baca Quran, dia samalah dgn orientalis yg lebih tahu bab Islam tapi Iman tiadak ada.PAS penjual agama dan pedagang agama. Jauhi mereka.

    BalasPadam
  7. @anselmo Gua setuju banget dengan apa yang lu kata pasal Takiyudin.. Dia memang besar punya haramm di Kelantan tu... Hahahaha...

    BalasPadam
  8. @YB Raz Dorang tu takpa broo.. walharamu, walhalalku...

    BalasPadam
  9. Tengok muka barua ni saja aku dah meloya. Kalau jumpa memang elok kerat dua belas saja macam yang mona fendi buat dulu

    BalasPadam
  10. Ikut Tarikat tak abis la nie.... rasa lemak manis kot bila dok ngata mufti perak macam tue....

    BalasPadam
  11. eelah..tak payah kita bising-bising,,,tengok wajahnya...ada tak 'nur' di raut wajahnya...saya tak nak cakap banyak,,tapi selalunya kalau orang tu suka menuduh orang lain yang bukan-bukan itulah sebenarnya diri beliau....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online