BREAKING NEWS

HOT!! Anwar akan dedahkan pelakon video seks sebenar..


Wohaa.. Panas ni beb.. Dalam temubual dia masa COVER It Live anjuran Yahoo tengahhari tadi, Anwar mengaku dia tahu sapa lelaki yang berlakon dalam video seks dengan China Doll tu..

Dan kalau ikut artikel yang gua cilok dari Malaysia Cronicle ni, Anwar dikatakan akan mendedahkan lelaki Y tersebut kepada umum..

"Saya ada beberapa orang yang disyaki.., berperut buncit dan juga bertetek labuh" - Anwar Ibrahim


Korang jangan terkejut pulak kalau Anwar tuduh Najib ataupun Ibrahim Ali yang jadi pelakon video porno tu. Gua tak pasti sama ada perut Najib dan Tok Him ni buncit atau tak.. Dan gua juga tak tahu tetek Najib dan Tok Him tu labuh melebeh ke tidak..

Tapi gua yakin Anwar akan tuduh sesapa saja untuk divertkan malu yang dia terima. Biasalah Anwar kann.., takkan korang tak tahu perangai keji dia..

So, gua rasa Anwar dah ambik kesempatan diatas ketidak sanggupan Polis untuk dedahkan siapa lelaki Y yang sebenar. Anwar tau, tak ada sapa yang boleh sahkan lelaki dalam video tu adalah dia selain dari Polis..

Inilah ruginya bila Polis tak nak berkerjasama dengan rakyat yang menuntut kebenaran. Bukan gua salahkan pihak Polis, tapi at least Polis kena yakinkan rakyat tentang perangai sebenar Anwar.

Apapun.., rakyat lebih bijak menilai. Anwar Pandikutty boleh tuduh sesapa saja yang dia suka hatta Nik Aziz sekalipun sebagai pelakon video seks tu.. Tapi dia kena ingat, persepsi rakyat pada dia dah tak sama macam dulu..

Jadi tunggu je lah PRU akan datang.., gua berani kata PKR dan PAS akan nazak masa tu... Hahahahaha...

8 ulasan :

  1. KAU ORANG NAK SURUH POLIS DEDAHKAN? TIAD CARA LAIN MELAINKAN KERAJAAN TUBUHKA SURUHANJAYA. FAHAM? SO BUATLAH TINDAKAN AGAR KERAJAAN TUBUHKAN SURUHANJAYA. SELAMAT BERUSAHA.

    BalasPadam
  2. anjing2 ni mana berani buat surhanjaya diraja

    BalasPadam
  3. @gunHahahaha... Anjing tu menatang beb, memanglah dia tak akan suruh buat Suruhanjaya... Samalah dengan puak Pakatan semua, korang kan kaldai penangkut najis.. Hahahahahahaha....

    BalasPadam
  4. Satu lagi helah Anwar yang dipelajari dari rakan yahudinya...Tapi helah ni kira talian hayat buat beliau untuk terus bersama wan jijah sebelum disumbatkan dalam penjara...Menjanda dan gersanglah kembali wan jijah...aduhhh

    BalasPadam
  5. nampaknya 'gun' boleh jaga anjing2 bersidang kat dalam kandang anjing. kepakarannya tu.

    tak payah suruhanjaya dah, apa pun yg keluar dari mulut ANUwar, sepatah pun tak boleh pakai tak boleh percaya, semua bohong belaka.

    yang pastinya kebanyakan rakyat yang bijak menilai tau yg dalam video tu adalah ANUwar 'tidak ada siapa yg lain, melainkan ANUwar'.

    BalasPadam
  6. NUAR TAK HABIS2 MENAFIKAN YANG PELAKON VIDEO TU DIA....AKU DAH TAHU SKG PELAKON TU IALAH NIK AZIZ...

    BalasPadam
  7. BUKAN NIK AZIZ BUKAN DSAI TAPI STRAUSS KAHN VERSI MALAYSIA

    BalasPadam
  8. WAH WAH WAH...
    TAK SANGKA JAWAPAN DRPD SOALAN AKU RUPANYA CUKUP KRITIKAL DI MATA PARA BLOGGER YA? HEHEHE
    ITULAH JAWAPAN YG DIBERIKAN UTK SOALAN AKU YG BERBUNYI :
    "IN YOUR OPINION, WHO IS THE MAN IN THE VIDEO. PLS ANSWER HONESTLY."
    SEBENARNYA AKU MASIH TAK PUAS HATI SEBAB AKU INGINKAN JAWAPAN YG LEBIH KONKLUSIF..IAITU FOKUS PADA WAJAH. BUKAN PADA PERUT ATAU DADA..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online