BREAKING NEWS

Antara Rolls Royce, berlari bogel keliling KLCC dan RM 1000...



Dalam pencarian lelaki berwajah mirip Anwar Ibrahim, Zamil Ibrahim dari Parti KITA Kedah telah menawarkan sebuah Rolls Royce miliknya yang bernilai ratusan ribu ringgit..

Kumpulan bloggers elitis pro kerajaan yang terdiri dari Gomo, Parpukari, GAP, Pisau, dan juga RBF pun tak nak kalah apabila offerkan kemaluan dorang untuk ditunjukkan di khalayak ramai dengan berlari mengelilingi KLCC..

Dan blogger Novandri dari MIM pula menawarkan hadiah wang tunai RM1000 kepada mana-mana rakyat Malaysia yang berjaya membuktikan terdapat lelaki lain didalam negara ini yang berwajah mirip Anwar Ibrahim..

Hahahahaha... memang gila publisiti sungguh dorang ni.. Kalau hadiah Rolls Royce tu kira berbaloilah juga nak ditawarkan pada rakyat Malaysia yang berjaya jumpa lelaki mirip Anwar.. Dan duit RM1000 dari Novandri tu pun kira okeylah juga..

Tapi gua tak boleh bayangkan golongan blogger elitis tu berbogel lari keliling KLCC beb... Mesti huduh gila punya lahh... Percayalah..., muntah hijau sapa yang ada dikawasan sekitar tu nanti baii... Hahahahaha...

Gua pulak..., gua tak ada kereta mewah untuk offer pada rakyat Malaysia.. Gua juga tak ada duit banyak macam Novandri..., dan gua tak gila babi nak tunjukkan kemaluan gua pada rakyat Malaysia hanya kerana Anwar Ibrahim..

So..., gua ambil pendirian untuk tak campur dalam hal pertandingan mencari lelaki mirip Anwar ni beb.. Gua cuma tunggu pihak berkuasa confirmkan je lelaki dalam video seks China Doll tu walaupun gua dah tahu sapa dia sebenarnya...

Jadi, gua nak ucapkan selamat berbogellah kepada kengkawan gua yang elitis tu semua.. Gua harap dorang maklumkan pada gua bila dorang nak berbogel nanti... Gua akan standby dengan DSLR pinjam gua nanti kat KLCC tu... Hahahahahaha.....

10 ulasan :

  1. pak jabit kg pisang28 Mei 2011 pada 2:52 PTG

    kpd blogger yg sanggup berbogel demi pencarian anwar ibrahim ni...harap fikir semula...mungkin anda tak malu ...keluarga,anak-anak?...ingat mereka sebelum membuat keputusan bodoh..

    BalasPadam
  2. aku rasa diorang tu saja je nak melawak..hehehe
    bogel2 tak main la..baik diorang buat kerja amal berlari sambil memungut derma utk anak yatim..lagi berbaloi..hehehe

    BalasPadam
  3. BETOL KE NI
    KARANG AKU LARI BOGEL TAK DAPAT ROLLS ROYCE KLCC AKU KASI TUMBANG!

    BalasPadam
  4. @komandomelayu Sapa pulak kata lari bogel dapat Rolls Royce bro..? Lu nak itu kereta, lu kena cari pelakon video seks china doll laa.. Tapi tak mau yang perut buncit aaa... Hahahahaha....

    BalasPadam
  5. @pak jabit kg pisang Takpa Pak Jabit.., You dont worry ok.. Gua dah nasihatkan dorang supaya berbogel dalam bilik dorang sendiri jee nanti... Hahahahaha...

    BalasPadam
  6. ada bro, pakcik aku muka sebijik DSAI. blh hubungi jika mahu....

    BalasPadam
  7. CEH! KIH KIH
    ALAMAT ANWAR KAU ADA SIMPAN ?
    MALAM NI AKU TARIK DIA KELUAR
    KASI MAKAN BELACAN KAW2 LENJAN
    SOK PAGI DIA MENGAKU KAT SURATKHABAR!
    KITA AMBIK ROLLS ROYCE PAKAT JALAN
    BIAR NUAR JUBOR DALAM JAMBAN!

    BalasPadam
  8. @komandomelayu Hahahahaha.. Anwar sekarang ni ada kat Johor bro.. Nanti kita tunggu dia balik Tok Kun, baru kita tangkap dia... Hahahahaha...

    BalasPadam
  9. @little napolean Haaaa.. eloklah tu.. Lu pakat je dengan Pokcik lu suruh dia mengaku dalam TV3.. Lepas tu lu buleh gasak Rolls Royce tu bawak awek jalan-jalan kat KLCC sambil tengok Gomo dengan Parpu berbogel.. Hahahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online