BREAKING NEWS

VIDEO SEKS LELAKI Y: BUKTI ALLAH TAK SAYANGKAN ANWAR...


Puak-puak Pakatan sibuk mempertikaikan sumpah laknat yang dibuat oleh Eskay, tapi dorang lupa dengan solat hajat yang dorang buat pada 28 Mac hari tu...

Gua nak ingatkan penyokong Pakatan semua khususnya yang meroyan kata Anwar tak salah.., terimalah Qada dan Qadar Allah..


Korang semua dah mohon Allah tunjukkan kebenaran dan menangkis fitnah jahat terhadap Anwar.. Selepas solat hajat malam tu, satu persatu kebenaran pasal maksiat Anwar terbongkar.

So, penyokong Pakatan jangan jadi jumud sangat menidakkan kebenaran dari Allah. Semua kejadian ni takkan berlaku tanpa izin dari-Nya..


Gua rasa, sekarang ni Allah pun dah tak redha dan tak sayangkan Anwar.. Jadi.., apalah bangang sangat untuk penyokong Pakatan still backing Anwar lagi?


Antara Anwar dan Tuhan.., mana satu penyokong Pakatan lebih percaya? Tepuk dada, tanyalah iman...

5 ulasan :

  1. Memang Sukar mereka nak percaya SESIAPA pun malah pertunjuk Illahi kerana memang Mata Hati mereka telah tertutup dari menerima kebenaran.

    Mereka tak percaya Sumpah orang lain walaupun menggunakan nama Allah swt. Tapi mereka percya pada Anwar Ibrahim yang takut bersumpah dengan Nama Allah.

    Tak payahlah nak berKopiah, sarang Syaitan je....

    BalasPadam
  2. orang di tindas sebenarnya Allah sayang.tambah nya lagi org di tindas tu bersabar ,lagi la Allah sayang

    BalasPadam
  3. dalam kes anuar sejarah telah mengajar kite,dari lebam biji mata,main punggung org.dan terbaru main pelacur,dalam sejarah politik tanah air kite,tak ada seorg peminpin pembakang yang boleh menyatu barisan pembakang, kecuali anuar,jadi kalau pembakang bersatu tergugat kedudukan BN,itu sebenarnya apa yang berlaku,kalau pkr dapat tawan dlm pr ke 13 nati,pasti BN mati tak berkubur.

    BalasPadam
  4. sembahyang hajat dan berdoalah lagi..semoga Allah memberi kita lebih banyak bukti..keberanian tiada bagi orang yang berada di pihak tidak benar..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online