BREAKING NEWS

Nik Aziz adalah pelacur politik kalau tak berani saman Anwar...


Gua baca dalam Utusan semalam, Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Farahhana Jamaludin kata Nik Aziz adalah pelacur politik kalau tak berani saman Anwar didalam kes video seks.

Hebat betul minah ni..., wali PAS yang maksum dan karamah tu dia berani kata pelacur politik.., memang dahsyattt...

Logik jugak laa bila Farahhana ni kata macam tu.., sebab alasan dia ialah, kalau Anwar tak berani saman trio Datuk T, patutnya Nik Aziz saman saja Anwar untuk menunjukkan PAS memang berjuang berlandaskan ajaran Islam.

Kalau Nik Aziz tak berani saman Anwar, maka sahlah bahawa Nik Aziz adalah pelacur politik kerana sanggup membelakangkan agama semata-mata ingin mempertahankan agenda politik..

Cuma..., gua musykil satu perkara je... Nik Aziz ni layak ke digelar pelacur politik? Kalau ikut realitinya, orang tua nyanyuk dan menopause macam dia tu, mana ada harga beb..

Tak tahulah kalau ada yang berselera dengan jenis kerepot macam tu kannn.... Hahahahahaha....


Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Farahhana Jamaludin berkata, sekiranya Anwar enggan menyaman 'Datuk T', maka adalah wajar Nik Abdul Aziz dan Pas pula mengambil tindakan undang-undang itu.

"Tindakan menyaman 'Datuk T' ini adalah wajar ekoran Ketua Pembangkang dan keluarga (isteri dan anaknya, Nurul Izzah) berkeras menafikan bahawa pelaku di dalam video seks itu bukan Anwar Ibrahim.

"Selain mendapatkan kebenaran, tindakan saman ini juga adalah perlu bagi membuktikan Nik Aziz jujur kepada pengikut-pengikutnya dan ia bukan satu permainan politik," katanya ketika dihubungi.

Jelas beliau, sekiranya Nik Aziz enggan menyaman Anwar maka sesuailah jolokan sebagai 'pelacur politik' untuk beliau kerana sanggup membelakangkan agama semata-mata ingin mempertahankan agenda politik.

"Sebelum ini, negara digegarkan dengan ajaran sesat oleh Ayah Pin, kini 'Ayah Nik' pula iaitu individu yang sanggup berbohong demi mempertahankan kuasa dan politik semata-mata,'' tegas Farahhana. - UTUSAN

6 ulasan :

  1. N.ajis stock sesak Anuwar. Tu pun lepas LKS dan Karpal Sing datang bulan.

    BalasPadam
  2. JADI PELACOR JANTAN BOLEHKAN...

    RAMAI AMOI2 DAP YG NAK RASA PELIR BERSUNAT DH BOLEH BOOKING NIKAJIS....

    MAK LAMPIR PON NAMPAK MCM SYOK JUGA DENGAN NIKAJIS... DIA NAK HEMPET ANUARALJUBURIN TP ALJUBURIN BUKAN JENIS NI PILIHANNYA...

    BalasPadam
  3. satu posting yang amat menarik.. nanti ramai lah ulamak meroyan.. puak pencacai pkr, pas dan dap meroyan dengan apa yang dilaungkan.. kita nengok ulamak mana yang mula-mula meroyan... bila bab PM DS Najib... ulamak semua dok bawah kawah.. xnak langsung nak bela n minta maaf..

    BalasPadam
  4. Kerana menagih undi cina segala gala di lacurkan oh bodohnya mela....layu

    BalasPadam
  5. Salam tuan,

    minta link blog saya http://mamuwed.blogspot.com/

    Bangkit lah melayu PAS/PKR taknampak lagi kah kemana anda sedang tuju? menabalkan DAP sebagai kuasa utama..

    BalasPadam
  6. GELARAN YANG LEBIH TERUK DARI ITU PUN BOLEH DIGELARKAN KEPADA WALI DUNIA INI...SEBAB DIA NI HATI NYA DAH DIMATIKAN ALLAH..MALAH DIA DAH ANDROPAUSE TAK ADA PERASAAN DAN RASA...APA YANG ADA DALAM HATINYA ADALAH DAP DAN PAS......BANGSA PEDULI APA ..AKU NAK ISLAM AKU CINTAKAN DAP.........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online