BREAKING NEWS

Gua salute kepada wartawan 8tv yang buat Anwar meroyan...


Gua buat entry khas ni sebagai tanda respek gua pada wartawan penyiaran TV3/8tv, Nik Suriati yang dengan beraninya kantoikan manusia anugerah tuhan, Anwar Ibrahim.

Sampai berpusing-pusing lidah bercabang Anwar pasal nak jawab satu soalan dari wartawan yang hebat ni. Mesti Hatta Wahari jeles gila sebab dia pun tak seberani Nik Suriati.

Syabas dan tahniah dari gua untuk wartawan Nik Suriati kerana telah menunjukkan kepada seluruh negara bahawa Anwar tu sebenarnya memang kaki spin.

TV3/8tv sepatutnya naikkan gaji Nik Suriati ni pasal dia dah melakukan tugas yang amat cemerlang sebagai seorang wartawan penyiaran. Bukan semua boleh tanya soalan maut macam yang Suriati buat masa PC Anwar tu beb...

Gua betul-betul salute lah... Kalau semua wartawan penyiaran ada sifat berani macam Nik Suriati ni, mesti terkincit-kincit Anwar setiap kali dia buat PC.

Gua rasa..., masa tu Anwar takkan berani dah buat PC beb... Mampus kalau nak menjawab soalan-soalan maut dari wartawan hebat macam wartawan 8tv ni..

Bravo Nik Suriati... Bravo TV3 dan 8tv....

14 ulasan :

  1. Tahniah kepada wartawan wanita ini kerana berani bertujai hujjah dengan Anwar berkaitan jam OMEGA Anwar.

    Walaupun terdapat sedikit kesilapan dalam pertanyaan jam diserah kepada polis, perkara lain aku cukup respek kerana keberaniannya itu yang membuatkan Anwar terus pening dan marah dan terus spin.

    BalasPadam
  2. salute kpd anwar bro...hahaha...sebab dia memang kaki auta...memang terserlah kehebatan anwar menjawab soalan...dia memang ternyata lebih hebat dari Ayah Pin...byk sgt liwat dan kongkek, tu yang tak paham soalan...org tanya dia, dia pi soal org balik...

    tolong pulangkan jam OMEGA akuuuuu!!!

    BalasPadam
  3. reporter tu tersasul patut nak tanya... "kenapa tak tunjuk jam omega tuan bagi menyangkal jam itu sekarang di dalam simpanan polis..." setuju tak???

    BalasPadam
  4. Funny sungguh jawapannya apabila ditanya hal jam Omega...apa kena mengena jam itu dengan dirinya?,tanyanya !Hebat sungguh..Peribahasa Melayu ada menyatakan, 'sekilas ikan di air,tahu jantan betinanya'....Dia ada seribu jawapan bila ditanya hal video, jam omega ,DNA....Kalau wajahnya ada dlm cctv,apa agaknya jawapan sanggahannya tu.....

    BalasPadam
  5. macam ni laa wartawan , memang sepatutnya tanya soalan tak kira siapa !!! .. ini tak bila kena sound sikit terus diam . Kita patut ada wartawan camni ! nampak sangat anwar punya auta dan pusing kahkahkah betul cakap org kalau dah salah tu macam-macam alasan bagi , gaya pun dah jangka memang menggelabah habis !

    BalasPadam
  6. hahaaa..terkantoi pelakon terhebat dialaf ini anwar al penipu besar..

    BalasPadam
  7. Tak payah riak sangat..pemimpin negara kita pun ada yg takut berhadapan dgn press..siap tentukan press dr akhbar mana bole hadir, soalan apa bole tanya, kalau terkeluar skop saje, terus kena buang keje, Hata Wahari adalah cthnya..jgnlah meludah ke langit terkena muka sendiri..kita septtnya menulis guna akal dan fakta, bknnya nafsu..

    BalasPadam
  8. salam

    Pemimpin yang hebat dan gah apabila berhadapan mana mana press sseluruh dunia hanyalah Tun Dr Mahathir, Tun sahaja lah yang boleh menyebabkan press kaku dan kelu lidah termasuk dari CNN, BBC dan semualah....dan jawapan Tun merupakan berbentuk fakta terperinci boleh diterima pakai dan dijadikan standard seperti sistem pengawalan wang ringgit yang diikuti negara dunia dan mendapat pujian semua institusi dunia walaupun mereka membenci kebijaksanaan Tun Mahathir. Kalaulah kita masih ada lagi orang seperti Tun Mahathir, bukan seperti anwar atau lks atau lge atau PAS, apabila berhujah selalunya tanpa fakta benar dan jelas selain hanya kenyataan penuh emosi dan dangkal

    g4umno.blogspot.com

    BalasPadam
  9. wa caya lu lah...
    berani dan cun la pulak minah ni
    bagusss.. teruskan etika kebebasan maklumat.biarkan semua org di seluruh pelosok Malaysia ni tau cerita sebenar.Biar makcik pakcik abg kakak kat hujung hujung Malaysia ni tau perangai pelik si puaka nih.
    Syabas wartawan 8tv ni..

    psssttt ..cun la pulak dia ni aku tengok..hee hee

    BalasPadam
  10. INI BARULAH WARTAWAN KELAS DUNIA...BERANI,TEGAS SERTA BERKEYAKINAN TINGGI...MELONTARKAN SOALAN TANPA TAKUT....KALAU DIBANDINGKAN BELIAU DENGAN WARTAWAN HARAKAH SEUMPAMA LANGIT DENGAN BUMI...JAUH SEKALI BEZANYA....WARTAWAN PAS (HARAKAH) BACUL,DAYUS MALAH PENUH PEMBOHONGAN...TIDAK CERDIK,MEREKA MEMILIH ISSUE YANG ADA KEPENTINGAN UNTUK PARTI MESKI PUN PERKARA TERSEBUT TIDAK BENAR,BOHONG DAN PENIPUAN......MESKI PUN ANDA SEORANG HAWA NAMUN KALAU DIBANDING KUALITI ANDA DAN WARTAWANA JANTAN HARAKAH MAKA NISBAHNYA 1:10 ANDA JAUH LEBIH BAIK DAN BERWIBAWA BEBBANDING MEREKA...TAHNIAH

    BalasPadam
  11. tahniah kepada SRIKANDI OMEGA yang membuatkan anwar terkatar-katar sampai terkencing kat seluar. hahaha. padan muka anwar kelawar.

    BalasPadam
  12. sama mcm kes ari tu je.anuwar ckp mp bebas dpt 2 juta.tp bila reporter tnya bila nak dedah pasal tu,dia kona kut najib plak.

    BalasPadam
  13. i luv u lah...... nik suriati ini. difahamkan dia datang nya dari rancangan top host tv3.

    BalasPadam
  14. Bagus wartawan Nik Suriati..andai kata saya juga membela hantu raya, saya arahkan belaan saya tu bogelkan Datok Setan Anwar Iblis..tak guna punya olang!! sanggup dia tinggalkan calon kalah macamtu saja..Calon tu lagi satu punyer bodoh..itukah ketua engkau??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online