BREAKING NEWS

GEMPAR!! Shamsul Iskandar ada simpan video lucah pemimpin UMNO dan BN..


Ketua AMK PKR, Shamsul Iskandar @ Sam Ketot ni dah mengaku yang dia ada simpan beberapa video seks pemimpin UMNO dan BN.

Tapi yang peliknya, dia kata tak mau dedahkan kepada umum sebab kononnya bertentangan dengan prinsip moral. Pooodahhh!!! Korang boleh percaya ke kalau puak-puak PKR ni bercakap pasal isu moral?

Yang De Facto dorang tu penuh dengan salahlaku moral dorang tak bising pulak? Cakap macam biawak je si Sam Ketot ni kann..

So, gua sarankan pihak Polis siasat segera Shamsul ni dibawah Akta Penapisan Filem 2002 (Seksyen 5)atas dakwaan memiliki bahan lucah.

Dia boleh didenda tak kurang RM 10'000 atau penjara 5 tahun jika sabit kesalahan menyimpan bahan lucah tu. Biar dia terkencing sekali lagi dalam seluar macam dulu...

KUALA LUMPUR – Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), Shamsul Iskandar Mohd. Akin mendakwa beliau memiliki beberapa video skandal seks yang melibatkan pemimpin-pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Menurut Shamsul, meskipun pakatan pembangkang memiliki beberapa video tersebut, pihaknya tidak akan menggunakan isu-isu sedemikian memandangkan ia adalah tindakan tidak bermoral yang sepatutnya tidak diamalkan oleh mana-mana parti politik di negara ini.

“Kita juga punya video-video skandal seks yang melibatkan pemimpin UMNO dan BN, namun kita tidak dedahkan kerana ia bertentangan dengan prinsip moral,” katanya, di sini hari ini.

Mengulas lanjut mengenai sebuah video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Shamsul yakin bahawa skandal tersebut di dalangi oleh pemimpin UMNO dan Barisan Nasional, termasuklah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Selain itu, Ketua AMK itu turut menegaskan bahawa tidak perlu ditubuhkan Suruhanjaya DiRaja mengenai perkara tersebut memandangkan kes itu sedang berada di dalam siasatan polis.

5 ulasan :

  1. sebenarnya dia xde pun video tu, saja nak buat gempaq...bodoh la kalau ada tp xtunjuk padahal klu tunjuk sure ramai rakyat akan menyampah dengan bn, lg senang la PR nak menag..sama mcm bos dia jg ckp ada bukti apco, pegang sehelai kertas putih kat atas pentas tp pernah tak kertas putih tu dia tunjuk pada org lain terutama yg ternganga mulut dengar kelentong dia..semuanya dusta je saja nak bikin gempaq walhal habuk pun tarak..dari buka mata pagi sampai tutup mata nak tido bohong je keje mereka ni..PR= Pembohong Rakyat..

    BalasPadam
  2. alahai si ketot buncit ni. macamana boleh jadi ketua amk. kalau ketua macam ni, pengikut macamana pula. punyalah hina siketot buncit.

    BalasPadam
  3. hoi...gemok pendek...kau jangan nak gempak aje...keluarkan kalau betul....anti pembohong.

    BalasPadam
  4. semua video2 seks tu hanyalah utk sam tengok sorang2 buat pemudahcara dgn pasangannya!!!!!

    BalasPadam
  5. buat bahan onani bapk dia kot...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online