BREAKING NEWS

GEMPAR!!! Komik Lucah Anwar tersebar di Lembah Pantai..


Asal yang jahat je mesti kerajaan yang kena tuduh... Mulia sangat ke penyokong pembangkang? Puak-puak Pakatan tu maksum sangat ke?

Video seks Anwar pun dituduhnya kerajaan yang reka pakai pelakon seiras. Ada pulak yang tuduh kata video tu superimposed. Apa dorang fikir Anwar tu baik sangat ke?

Sekarang ni timbul pulak cerita komik lucah disebarkan melalui pos di Lembah Pantai. Perkara wajib yang jadi kebiasaan puak pembangkang, ialah tuduh UMNO dan kerajaan punya kerja.

Nak tuduh orang memang senang beb.., tapi ada bukti ke? Ramai orang percaya dan kata Anwar suka main belakang kerana Saiful mengaku dia diliwat oleh Anwar. Siap dengan sumpah mubahalah lagi.

Bagi gua, kalau dah bersumpah dengan nama Allah, gua tak berani tolak sebab takkan lah nak argue bila orang dah bersaksikan nama tuhan beb..

Dan orang kata Anwar main pelacur sebab dah ada bukti video. Betul atau salah, biarlah mahkamah dan Polis yang siasat. Tapi keraguan tu tetap ada sebab isu Saiful Bukhari tak selesai lagi.

Sekarang ni, komik lucah pulak timbul.., tapi kenapa di Lembah Pantai saja? Dan kenapa cepat sangat Nurul Izzah tuduh kerajaan jadi dalang?

Tak mustahil ke kalau dorang sendiri yang buat semua tu untuk tarik simpati rakyat? Dan mungkin jugak puak-puak PKR buat sendiri komik tu untuk memburukkan imej kerajaan?

Dengan geng Pakatan ni mana ada yang mustahil beb.. Ketua dorang pun main belakang jantan.., so apa nak heran kalau buat perkara keji untuk mileage politik sendiri kannn...


KUALA LUMPUR: Umno-Barisan Nasional berterusan menggunakan politik lucah dan kotor bagi mengaibkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim seisi keluarga.

Terbaru, Pengundi di kawasan Parlimen Lembah Pantai menerima komik lucah yang menggambarkan Anwar melakukan aksi-aksi yang kurang sopan.

Perkara itu didedahkan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar pada sidang media di lobi Parlimen hari ini.

“Ia diterima kebanyakan pengundi muda di kawasan Lembah Pantai. Ia dihantar melalui pos. Kebanyakan mereka menerimanya semalam,” kata Nurul Izzah.

Justeru, beliau akan membuat laporan polis di Balai Polis Dang Wangi jam 2 petang ini bagi menyiasat perkara itu.

Penyebaran komik lucah ini adalah sebahagian lagi daripada usaha memburukkan nama Anwar selepas beliau difitnah kali ketiga dalam video aksi seks.

Ia juga merupakan sebahagian daripada usaha menghalang kemaraan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya Sarawak yang akan berlangsung 16 April ini.

12 ulasan :

  1. salah ke?? sekadar komik jer bukan apa..lagipun tiada kena mengena dgn bapak dia.

    BalasPadam
  2. Kerana komik pun nak kecoh? Rendahnya mentaliti MP Lem_ah Pantat ni ... dulu Tun M kena lagi teruk fitnah daripada Anu-war. .... mengaku je le ...

    BalasPadam
  3. Hissssss, kerja polis melayan kerenah keluarga si nuar. Tak percaya, tapi suruh buat kerja. Pembuli betul!!!!

    BalasPadam
  4. tak kisah lah apapun....yang pasti diharapkan oleh sume org yang berakal....dan berlapang dada dalam menerima kebenaran....tiap sesuatu itu bukan manusia yang menentukan...kerana kuasa Allah S.W.T akan mengatasi segala2nya....

    biar apapun yang depa dok 'isukan'...biaq perkara tu 'berbalik' pada depa satu demi satu....'senjata makan tuan balik...'....sama ada depa amik pengajaran atau makin angkuh....dan terus2an menganiayai org lain...bla bla bla....urusan itu adalah urusan depa dgn Allah....semoga dengan perjuangan pejuang2 kebenaran di atas bumi bertuah ini....Malaysia akan masih lagi dilimpahi rahmatNya.....

    *bilamasa plak org malaysia ni suker komik....yang selalu gatai dok layan komik ni org2 barat dan yang 'dibaratkan'...gilerrr biooooll!*

    wallahu'alam...

    BalasPadam
  5. Semua tak betul, hakim, polis, pendakwa raya, askar, doktor dll. Tapi Anwar betul ke????

    BalasPadam
  6. apa la nurul ni .. dah takde sumbangan nak buat lagi pd rakyat ke? .... pasal komik pun sikit2 tuduh UMNO yg fitnah ....sebeno nya PKR ni dah nak mampos... sbb tu takut bayang2 sendiri ..

    BalasPadam
  7. yg suka melakar kartun melampau2 tu bukankah kartunis2 haramhkah? dah balik ke muka sendirilah gamaknya..

    itulaaa..

    dulu2 suka sgt melakar, superimposkan foto2 pemimpin2 negara & mengada2kan bermacam2 cerita tak betul tentang pemimpin2 kerjaan bn walaupn tk sahih, terus ditelan bulat2 penyokong2 pr. ntah sempatmemintamaaf ka tak?

    kini, Allah SWT melimpahkan rahmat kpd ds najib & ds rosmah. nama mrk terkenal di luar & di dunia arab, mendapat pujian & sanjungan, disambut penuh hormat & istiadat, menenggelamkan nama punahsiat yg selalu mendapat tempat di USA suatu masa dulu...

    aku yakin, puak2 pr mesti jaki, dengki, sakit hati & marah nak mampus dgn perkembangan terbaru ni...tapi tanyalah diri sendiri, jika tidak mendapat rahmat Allah SWT, bolehkah semua ini terjadi?!

    *tak pernah dgr ds najib menyumpah seranah orang lain walaupun dia dimaki hamun setiap masa. Allah SWT pelihara orang yg memelihara mulutnya, Insyaalah...

    BalasPadam
  8. sekadar hiburan lah izzah.salahkah?

    BalasPadam
  9. Pelik betul sekarang ini, dulu di prk suruh polis tangkap kartun yang di dakwa menghasut dan kali ini suruh polis tangkap kartun lucah pulak.

    BalasPadam
  10. sesiapa yang buat komik lucah tu....tolong buat satu lagi pasal nurul izah pukimak tu pulak!!

    BalasPadam
  11. mungkin lepas nih kena sembahyang hajat kot?

    BalasPadam
  12. cis!!!!!!!!!!! tertipu aku. aku ingat NURUL IZZAH BINTI ANWAR pengundi lembah pantai, tetapi rupanya pengundi segambut.




    Nama NURUL IZZAH BINTI ANWAR
    Tarikh Lahir 19 Nov 1980
    Jantina PEREMPUAN
    Lokaliti 117 / 00 / 14 / 060 - JALAN SETIAMURNI 1
    Daerah Mengundi 117 / 00 / 14 - MEDAN DAMANSARA
    DUN 117 / 00 -
    Parlimen 117 - SEGAMBUT
    Negeri W.P KUALA LUMPUR

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online