BREAKING NEWS

Ada tak yang sakit hati dengan gua???


Rasa-rasanya, ada tak yang sakit hati dengan apa yang gua tulis dalam blog MPP ni? Gua yakin, juak-juak Pakatan saja yang sakit hati sebab dah banyak kali gua membangangkan dorang.

Dan gua tak kisah pun kalau kumpulan puaka hutan Pakatan tu sakit hati kat gua sebenarnya. Memang patut pun dorang sakit hati bila perangai keji dorang tu didedahkan didalam blog gua dan rakan bloggers gua semua.

Jadi penulis blog ni memang bahaya beb. Tambah pulak kalau menulis blog yang core dia pasal politik.  Hati mau keras bai.. Tak boleh simpan Taman dalam hati tu.

Kalau dalam hati ada taman, tak kiralah taman botanic ataupun taman permainan, baik korang bukak blog artis ataupun blog cinta jee.. Dah confirm korang selamat.

Dan pasal budak hanief yang kantoi dengan Polis dan SKMM, baru gua tau budak ni jenis hati tisu punya. Siap mengadu kat MalaysiaKini yang dia tu kena tahan pasal ada orang yang sakit hati kat dia..

Walawehhh..., budak tu siap tuduh SKMM nak menakut-nakutkan blogger Pakatan. Dah terang sangat nampak dia yang takut sebenarnya...

Standart lah beb..., lu dah tulis benda-benda mengarut dalam blog, lepas tu siap kaitkan Sultan Melayu. Itu memang tanda lu dah nak cari mampus bai.. Bangang ke apa kalau lu fikir bangsa melayu tak sakit hati bila lu hina Sultan?

Mak bapak lu tak ajar ke suruh hormatkan Sultan Melayu? Ataupun mak bapak lu dah ajar tapi lu yang sengal nak jadi kurang ajar? Itulahhh... wala' lagi kat Nik Aziz dan Anwar.., kan dah jadik bangang!! Hahahahaha....


Penulis blog Mohd Nur Hanief Abdul Jalil mendakwa beliau disiasat tiga jam oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) kerana ada yang "sakit hati" tentang kandungan blognya.

"Mereka (SKMM) kata ada orang yang laporkan saya sebab 'sakit hati'.

"Kalau orang ada sakit hati tentang gambar atau kandungan blog mereka kata boleh laporkan pada SKMM untuk disiasat," kata Hanief.

Dalam soal-siasat pagi jam 10 pagi tadi di ibu pejabat SKMM di Cyberjaya, Hanief hadir berseorangan kerana peguamnya N Surendran tidak dapat hadir.

Katanya, walaupun bapanya dibenarkan hadir sama tetapi beliau memilih menjalani sesi itu berseorangan.

SKMM meolak permohonan Surendran supaya siasatan itu ditunda ke masa lain supaya beliau dapat turut serta.

Hanief, 27, bagaimanapun berpendapat cara SKMM menangani kes itu seperti mahu menakut-nakutkan penulis blog. - mkini

3 ulasan :

  1. BTUL CKP LU BRO. SAPE2 PUN SAKIT HATI BRO. TP BIASAK LA KLU X BLEH KENE BALUN BEK BUKAK BLOG CINTAN2. MSLHNYA MAMAT TU CARI PENYAKIT SENDIRI. BENDA YG TAK SEPATUTNYA DI USIK DIA USIK JUGAK. KLU DIA X SUKE KAT RAJA, BEK BERAMBUS JEK KUAR DR MESIA. DAH LA USIK TAK BERTEMPAT, MEMFITNAH LAGI PLAK TU. DIA SENDIRI MAU INGAT LA BEB

    BalasPadam
  2. @Jeffry. Itulah bro.., sendiri mau ingatlah kan. Kalau setakat balun wali selipor dan mat bontot, itu tak jadi hal beb. Kalau nak cari pasal dengan Sultan, alamatnya nak mampos lah tu... Hahahahaha...

    BalasPadam
  3. kesian budak ni..orang berpolitik, diapun sibuk juga..tapi tak tahu hujung pangkal..memang padan muka dia hahahaha.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online