BREAKING NEWS

Yang mana satu jadi pilihan... Merlimau atau Kerdau...?

Awek ni pun asal dari Pahang nihh...hehehe

Pihak SPR dah umumkan Pilihanraya Kecil akan dibuat serentak di Dun Merlimau dan jugak Dun Kerdau. Gua mati-mati mintak dorang buat asing-asing.

Bukannya apa, gua ingat nak berkampung di Merlimau dulu lepas tu baru nak lepak di Kerdau. Tapi bila dan SPR announce macam tu, terpaksalah gua pilih satu venue saja.

So, gua rasa kemungkinan besar gua akan meranjau di Dun Kerdau. Gua pilih situ sebab faktor-faktor kawasan Kerdau tu memang hancing dengan puak-puak parti cap bulan.

Lagipun, dorang kata awek Temerloh tu lawa-lawa baii.. Bukan kata di Merlimau tak cun.., cuma kelebihan tu ada di Pahang disebabkan faktor Ct Nurhaliza... Err dan Fazura jugak... Hahahahaha...

Apa-apapun.., gua hanya mampu merancang je..., yang nak tentukan hasil perancangan tu adalah dari Tuhan. Tunggu dan lihat je lah yee...

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online