BREAKING NEWS

PANAS!! Parameswara berasal dari Tongsan????


Apa cerita pulak si komunis Guan Eng ni dok bising pasal risalah My Balik Pulau nii..? Bukan ke dia dan geng-geng dia yang terbitkan risalah rasis ni, lepas tu tak nak mengaku pulakk. Tak komunis lah macam ni baii..

Tapi kann.., gua berani kata risalah My Balik Pulau ni adalah satu propaganda yang puak-puak DAP ni buat untuk tarik undi cina di Penang. Lepas tu bila kantoi dengan Adun Pulau Betong, meroyan habislah gerombolan parti cap Roket tu.

Alasan wajib dorang untuk cover line..., ini semua adalah kerja geng parti cap keris. Macam gampang betul si Ketua Menteri komunis bekas banduan ni kann.. Dorang semua tu takut bila tembelang dorang yang cuba ubah sejarah Penang terkantoiii...

Korang cuba fikir, apa kejadahnya si apek yang beranak dan membesar di Melaka cuba nak ubah sejarah di Penang? Baik dia pergi ubah sejarah Hang Tuah di Melaka tu..


Ada ke gerombolan DAP ni kata Balik Pulau diteroka oleh pendatang cina. Manalah si kiasu dan geng dia korek cerita dongeng ni semua? Dorang jumpa dalam buku Jingga kot? Niamakahai betullah!

Oii Guan Eng!! Kenapa lu tak cakap Hang Tuah di Melaka tu adalah orang cina jugak? Tak pun lu temberanglah kata Parameswara yang bukak Melaka tu pun berasal dari Tongsan.

Nak lagi best.., lu cakaplah yang lu tu adalah keturunan Parameswara... Gua confirm Nik Aziz dan puak-puak parti cap bulan akan percaya cakap lu.

Silap haribulan, pangkat lu akan diupgradedkan dari khalifah kepada "Mursyidul" oleh penyokong-penyokong parti cap bulan...

Guan Eng.., lu silaplah kalau lu nak temberang semua rakyat Penang. Puak-puak lebai kangkong dalam PAS bolehlah lu tipu baii... Dorang semua tu memang senang kena tipu pasal dorang semua dari spesis berakal di lutut...

Otak yang ada dalam kepala, dorang buat perhiasan je tuuu... Hahahaha...

3 ulasan :

  1. hahaha.. kelakar la bro.. nak mati dh tu puak nie.. meracau x tentu hala.. tok budak buka penang x cerita pulak.. dlu mai ngn francislight nak sampan.. haha

    BalasPadam
  2. @melayu bangkit Tu pasal lah bai.. puak komunis ni memang tak sedar diri dulu dorang datang naik tongkang...

    BalasPadam
  3. Si sepet ini sedang mempraktikan ilmu yang dituntut dari Sifoo nya, dari seberang, Master Lee Kuan Yew.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online