BREAKING NEWS

GEMPAR !!!! Selepas Khalifah.., Guan Eng digelar Tuan Haji pulakkk...


Korang semua pun tau kan.., dulu si kapir yang jadi kepala Regim DAP di Penang ni dorang panggil khalifah, sekarang ni dah tak panggil macam tu dah bai.., dorang panggil dia Tuan Haji pulak laa...

Mungkin cina Melaka ni rasa gelaran khalifah tu tak sesuai kot sebab tu dia suruh tukar jadi Tuan Haji..

Gua pun baru dapat tau je cerita ni. Dan gua tak tau lah pulak bila masa si kafir ni pergi naik haji. Bersunat pun tak pernah.., tambah-tambahlah nak naik Haji kann..

Tapi yang bestnya, Guan Eng ni marah bila orang panggil dia Tuan Haji. Gua syak dia tak suka dengan gelaran tu laa pasal kalau ikut ranking.., pangkat Haji ni kecik lagi dari pangkat khalifah tu bai..

Sebab tu lah dia tuduh ni semua kerja kerajaan parti dacing. Biasalah..., itu je lah jawapan standart dorang ni semua ni bila dah tak ada isu.

Yang bagi gelaran baru kat dia ni pun satu ngok. Patutnya tanyalah gua dulu apa gelaran yang paling sesuai kepada si kafir pujaan puak bulan ni.

Dan kalau dorang tanya gua.., gelaran yang paling sesuai untuk Guan Eng ni ialah Mursyidul Am Regim DAP laknatullah merangkap wali agung angkat PAS.

Amacam?? Ok tak gelaran yang gua bagi tu bai??? Hahahahaha... Korang layan je lah video kat bawah ni yee.......


3 ulasan :

  1. SLM BRO..DIA DPT TITLE HAJI DGN MAIN DAM HAJI KOT KEHKEHKEH..BODO PUNYE ANAK KOMUNIS! HARK PTUIHHH

    BalasPadam
  2. @Jeffry W'salam.. puak-pauk PAS la yang ajar dia main dam haji baii... Hahahaha...

    BalasPadam
  3. Kenapalah para pemimpin Melayu dalam Pakatan yang memerintah negeri tidak mengambil berat terhadap bangsa dia sendiri?

    Kesiannnnn....Kesiannnn.....Kesiannn.

    Masa BN menjadi pemerintah Pulau Mutiara tu,Cina BN tak berani usik Melayu BN dan Melayu BN tak berani jugak usik Cina BN.

    Umumnya,Cina tak berani usik Melayu dan Melayu tak berani usik Cina. Akhirnya,engkau...engkau.......aku...aku.....Hidup aman damai.

    Ni,tak habis-habis cerita pasal gerai kena roboh! Sejak dari mereka memerintah sehingga sekarang niii,tak habis-habis.

    Mari kita bersatu! Berpegang kepada tali Allah.Jangan lagi berpecah-belah. Allah kata,'Nanti kamu akan jadi lemah'

    Sila baca topik terbaru saya:

    sukusakat-hangtuah.blogspot.com

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online