BREAKING NEWS

EDISI TERJAH!!! Anwar Ibrahim nak "pau" duit mangsa banjir di Pahang!!


Macam ni ke spesis yang pengikut-pengikut Pakatan kata pemimpin anugerah Tuhan tu bai..? Sepatutnya dia pergi bagi bantuan kepada mangsa banjir, tapi sekarang ni dia pulak nak pi pau duit dari dorang tu.. Apa kejadahnya semua ni?

Cuba korang tengok, Anwar dan geng jahat dia jemput semua penduduk Mentakab Pahang supaya hadir di satu Majlis makan malam kononnya untuk bantu mangsa banjir di kawasan tersebut. Tapi bukan makan free tau baii..., kena bayar laa kalau nak makan..

Satu kepala harga dia paling cikai pun RM40. Ada pulak meja VIP yang dorang jual berharga RM 1k dan 2k. So, ini bukan nak membantu mangsa banjir namanya..., ini nak pau duit mangsa banjirr...!!

Lepas tu, puak-puak parti kencing rakyat ni ada cadangan nak buat lelong barangan misteri masa Majlis tu berlangsung. Gua agak.., barangan misteri tu mesti ada kaitan dengan Anwar. Mungkin ada spender kenangan bersama Saiful akan dilelong malam tu nanti... Sapa tau kann..


Sebab tu lah pihak penganjur kata barangan misteri yang akan dilelong terpaksa dirahsiakan untuk bagi kejutan pada rakyat yang hadir. Hahahaha..., kalau lelong spender Anwar, sapa tak terkejut baii.. Betul tak?

Jadi, yang sebenarnya puak-puak parti cap mata ni bukannya ada niat nak bantu mangsa banjir punn... Dorang cuma nak kaut untung jee hasil kutipan Majlis makan malam tu dan jugak hasil lelong barang..

Dah laa penduduk Mentakab susah pasal terpaksa menghadapi musibah banjir, puak-puak bangang ni pulak nak tambah menyusahkan dengan kutipan derma dorang. Macam gampang perangai puak-puak PKR ni semua.

Ni baru Anwar jadi Ketua Umum.., nak makan dengan dia pun kena bayar. Cuba korang bayangkan kalau dia jadi PM nanti..., mungkin nak makan dengan dia kena serahkan "harta pusaka stor kunyit" dulu kot?

Macam ni punya perangai musibat pun pengikut-pengikut Pakatan still percaya lagi ke? Apalah yang ngok sangat penyokong-penyokong Pakatan semua ni haaa..?


Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan bersama rakyat Mentakab, Pahang memenuhi undangan majlis makan malam bagi membantu mangsa banjir di kawasan tersebut.
Majlis jamuan makan malam yang akan diadakan pada 20 Februari itu dijangka bermula jam 7.30 petang bertempat di Dewan Taman Rimba, Mentakab Pahang.

Menurut Ketua Cabang Temerloh, Ahmad Nizam Hamid ketika dihubungi Keadilandaily.com berkata, objektif sebenar majlis itu adalah untuk mengutip dana membantu mangsa banjir selain penduduk setempat dapat beramah mesra dengan Anwar.

“Penduduk yang berminat untuk hadir majlis tersebut boleh mendapatkan kupon yang dijual dengan harga serendah RM40 untuk satu kepala dan terdapat juga jualan meja VIP yang berharga RM 2000 dan RM 1000.

“Sebanyak empat buah meja VIP berharga RM 2000 dan lima meja VIP RM1000 disediakan masing-masing dapat memuatkan 10 orang tetamu turut disediakan dan akan mempertimbangkan sekiranya ada permintaan,” katanya selaku urus setia majlis tersebut.

Menariknya, Ahmad Nizam memberitahu, majlis makan malam itu akan turut menyelitkan aktiviti lelongan barangan misteri untuk tetamu yang hadir selain dapat memeriahkan majlis tersebut.
“Majlis itu akan adakan aktiviti lelongan tetapi kita rahsiakan dulu barang yang akan dilelong kerana ingin membuat kejutan kepada tetamu-tetamu yang hadir,” kata Ahmad Nizam.

Antara tetamu kehormat yang bakal hadir pada malam itu adalah, Timbalan Presiden KEADILAN, Azmin Ali, Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua, Pengerusi Majlis Pimpinan Johor, Datuk Chua Jui Meng dan anggota pimpinan di Pahang.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online