BREAKING NEWS

Nizar dah mula main bangsat di Tenang....


Alhamdulillah.., gua baru je sampai di Tenang. Apa yang gua tengok kat sini, nama je tempat ni Tenang, tapi keadaan disini tak Tenang pun pasal dah dipenuhi dengan puak-puak parti cap bulan.

Dorang dah siap buat wayang pacak dan jugak pasar malam kat Pekan Labis. Respon yang gua dapat masa gua merayau di sekitar sini tadi, penduduk tempatan dah mula tak senang hati dengan ramai peniaga-peniaga PAS.

Mana tak marah baii... seorang penduduk tempatan yang gua jumpa tadi cerita kat gua, sepatutnya penduduk setempatlah yang diberi peluang untuk berniaga di sini sebab ini kawasan dorang. Tapi puak-puak parti cap bulan sudah rampas hak berniaga orang tempatan baiii..

Tambah malang lagi, peniaga-peniaga PAS ni bukannya orang tempatan Johor. Dorang semua datang dari luar Johor baii.. Itu yang buat peniaga tempatan naik hantu.

Ada satu hal lagi, gua diberitahu oleh rakan disini yang Nizar berukkera dah datang berceramah kat sini dua tiga hari lepas. Kalau dah nama Nizar tu baii...korang faham je lah provokasi yang manusia sewel tu buat kann..

Kalau korang nak tahu, gua dapat berita bahawa Nizar dah mainkan isu halal haram disini untuk tarik pengundi melayu. Diceritakan, Nizar kata dalam ceramahnya.., "HARAM syarie kalau mengundi BN di Tenang, dan HALAL syarie jika undi PAS".

Ada lagi baii... Nizar kata, wajib bagi orang Islam mengundi Parti Islam PAS. Yang gua herannya, bila pulak PAS jadi parti Islam? Kalau parti yang mempergunakan Islam tu gua tahulah...

So, gua rasa PRK Tenang ni akan "panas" baii... Semua warlord PAS dah turun untuk kempen disini. Dan dorang mesti akan memulakan kempen "melacurkan Islam" secara besar-besaran sepanjang kempen ni.

Korang semua tunggu je lah.., gua dan rakan-rakan bloggers kat sini akan updatekan segala cerita untuk korang nanti. Fitnah-fitnah tak main baii... ini semua realiti penyundalan PAS di Tenang yang akan dibongkarkan satu-persatu.

4 ulasan :

  1. Di negeri Perak pun bukan ada apa kerja Nizar. Ulang alik ke ATM dan bank saja keluarkan elaun ADUN.

    Dah masa banyak tentu makin banyak ilham meroyan.

    Untuk pengundi tinggalkan apa apa tayangan komedi ditv hatta kalau Senario datang sana pun jangan layan. Ni baik punya lawak! Nabil pun boleh menangis pengang kaki mintak ampun tengok dia punya meroyan.

    Yeop yeop...

    BalasPadam
  2. baling kasut je..TAKE BEER!!!!!

    BalasPadam
  3. Alahai...napa la kau tayang kan muka pacat ni dlm blog...aku rasa mcm nak bagi penumbuk aje kat muka dia.. Dah tak psl2 aku dah buat dosa kering..

    BalasPadam
  4. NIZAR DERHAKA DAH MEROYAN TAKUT NANTI HABIS TANAH MILIK MELAYU DISERAHKAN KPD KAFIR LAKNAT UNTUK TEMPOH 999 TAHUN, MENGIKUT SEJARAH DAN KATA ORG2 TUA JENIS INI(MELAYU CINA) HATI BUSUK KAT MELAYU PASTI ADA.HATI-HATI LAH DAN KITA PERLU BERWASPADA SETIAP MASA

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online