BREAKING NEWS

Mukhriz memang anak jantan... Tercirit Guan Eng dibelasahnya!!!


Gua sokong kenyataan anak jantan Tun Mahathir ni bahawa Lim Guan Eng memang sorang cina kiasu yang tak tau malu. Bukan saja dia tak tau malu, tapi cina sekor ni jugak kaki penipu dan pembelit nombor satu di Malaysia.

Cuba korang fikir, kerajaan BN dah bawak masuk 99 peratus pelaburan di Penang pada tahun lepas. Tapi si kafir Guan Eng ni dengan muka tak malu mengaku dia yang bawak masuk semua pelaburan tu. Tak ke macam gampang perangainya tu?

Lepas tu, dia siap dok jaja kata dua syarikat Amerika melabur di Penang atas hasil usahanya sendiri padahal dia langsung tak terbabit dalam usaha perbincangan diantara kerjasama tersebut. Macam haram betul perangai Guan Eng ni yee.., ini dah kira first class punya gampang ni baii...

Gua quote sikit kenyataan Mukhriz untuk rujukan korang yee....

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Mukhriz Mahathir berkata, Guan Eng membuat kenyataan tidak berasas apabila secara khusus menamakan dua syarikat dari Amerika Syarikat (AS) yang membuat pelaburan di Pulau Pinang adalah atas usahanya sendiri.

Sedangkan, kata beliau, inisiatif menarik syarikat berkenaan untuk melabur di mana-mana negeri di Malaysia dilakukan oleh Kerajaan Pusat termasuk menerusi usaha Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan pertemuan dengan mereka.

Katanya, usaha menarik keyakinan pelabur itu bukan satu kerja mudah dan mengambil masa yang lama untuk dijayakan iaitu sewaktu Pulau Pinang masih berada di bawah pentadbiran Barisan Nasional (BN) beberapa tahun lalu.

"Apabila mereka (pakatan pembangkang) mengambil alih Pulau Pinang dalam hanya dua tahun dan pelaburan ini baru nak masuk, tiba-tiba dia (Guan Eng) ambil nama mengaku buat kerja dapatkan pelaburan khususnya dari dua syarikat berkenaan.

"Itu satu kenyataan yang tidak berasas dan menunjukkan dia seorang pemimpin yang tak malu mengaku sesuatu yang dia tak buat. Mungkin benar dia pernah pergi ke AS, (tetapi) jumpa sekali sahaja. Takkan jumpa sekali berbanding kita jumpa sejak tiga, empat tahun dulu, yang dia jumpa sekali itu yang menjadi (tarik pelaburan).

"Walhal insentif, pelepasan cukai, geran latihan untuk pekerja semuanya dikeluarkan oleh Kerajaan Pusat khususnya kementerian," katanya..

Hahahaha... Sepanjang ingatan gua, Guan Eng ni mana pernah cakap betul. Kalau 10 ayat yang keluar dari mulut dia, 11 tak boleh dipercayai baii.. Memang kuat bohong cina komunis sorang nih.

Jadi, gua salute Mukhriz pasal balun si kafir kesayangan Nik Aziz ni. Patutnya semua pemimpin BN kena ikut langkah Mukhriz untuk hentam kepala-kepala gengster Pakatan ni semua. Jangan dok biarkan dorang terus menipu dan membohong rakyat.

Londehkan semua pembohongan dorang supaya rakyat nampak semua kemaluan yang dorang cuba sembunyikan... Go Mukhriz!!! Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. Jentik sekali kepala takuk dia biar lari mengengkang.. kurang ajar.. ni lama-lama mesti suruh nik ajis kurangkan sikit amalkan islam, sebab negara akan lebih maju lagi..

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama Jentik kepala takuk??? Hahahaha... lawak broo..

    BalasPadam
  3. LGE ni memang kaki putar belit . Memang tak tau malu .Buat apa kerajaan pusat tolong dia .Ibarat tolong musuh masa perang la. Jangan tolong yang negeri-negeri PR memerintah ,biar orang Melayu Penang sedar sikit depa bodo ke ceredik ka bagi DAP perintah. Kafir Harbi tu.

    BalasPadam
  4. "Kalau 10 ayat yang keluar dari mulut dia, 11 tak boleh dipercayai baii"

    memang betul la MPP.. sebab ayat ke 11 dan seterusnya pun takleh pakai.. hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online