BREAKING NEWS

Serang FELDA, agenda jahat DAP?

Mazlan Aliman mengepalai agenda meruntuhkan FELDA..

Kita sudah sedia maklum tentang perancangan jahat DAP yang mahu menakluk Tanah Melayu ini supaya menjadi seperti sebagaimana Singapura.

Ini dimudahkan lagi dengan kerelaan PAS dan PKR yang rata-ratanya dari bangsa melayu sendiri menurut segala perintah serta arahan dari puak-puak kafir ini melalui apa yang dinamakan mereka gabungan Pakatan Rakyat.

Sememang nya, hasrat juak juak parti cap bulan dan parti cap mata ini melakukan fitnah serta serangan terhadap FELDA adalah semata mata bagi memenuhi ataupun melaksanakan peranan mereka sebagai balaci dan anjing upahan kepada tuan mereka iaitu puak ultra kiasu komunis cap roket.

Ini adalah perancangan khusus bagi menembusi benteng benteng orang melayu yang masih tinggal iaitu FELDA dan FELCRA.

Sebenarnya, mungkin ramai diantara kita terlepas pandang ataupun tidak sedar bahawasanya, rata rata tindakan yang dilakukan oleh juak juak pakatan haram ini adalah bertujuan menghakis kuasa politik orang melayu di negara ini yang tentunya didalangi oleh oleh kaum ultra kiasu.

Sebagai contoh, parti chauvinist cap roket sering menyerang institusi seprti PDRM, SPRM, Institusi Di Raja dan sebagainya.

Manakala puak dari parti cap bulan pula diarahkan oleh Tuan mereka iaitu DAP bagi menyusup dan menyerang institusi seperti FELDA/FELCRA dan juga mana mana institusi melayu yang mungkin tidak sesuai dilakukan oleh orang bukan melayu.

Harus di ingat bahawa DAP dari dulu lagi memang tidak suka melihat mana mana institusi yang di tunjangi oleh orang melayu dan banyak memajukan serta memakmurkan bangsa melayu itu sendiri.

Dalam hal ini, DAP tahu FELDA adalah satu institusi yang amat berjaya dan milik melayu. FELDA juga bukannya bankrap seperti yang di kelentong dan di fitnahkan oleh puak PKR.

Pendek kata, segala serangan yang dilakukan oleh mereka seumpama perancangan halus dengan matlamat akhirnya ialah menghapuskan kuasa politik dan ekonomi orang orang melayu.

Sebenarnya, ini merupakan salah satu perancangan mereka-mereka yang dengki kan kemajuan bangsa melayu. PAS dan PKR hanya dijadikan alat bagi melaksanakan agenda mereka sahaja.

Jadi, warga FELDA/FELCRA harus menilai dengan bijaksana apa yang sedang dipolitikkan oleh puak-puak Pakatan. DAP tentu sahaja tak berani masuk menyebarkan dakyah mereka didalam FELDA, tetapi mereka menggunakan PAS dan PKR.

Percayalah andaikata Pakatan ditakdirkan berjaya memerintah, kita akan dapat menyaksikan mereka yang duduk di FELDA/FELCRA ini bukan lagi orang kita melayu tapi akan dibuka penyertaan lebih banyak untuk bukan melayu!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online