BREAKING NEWS

PANASSS!!! Operasi terdesak PAS dihari kempen di Galas...


PAS semakin bercelaru...PAS kini semakin keliru... Apa saja yang mereka buat kini semakin tak kena. Ini adalah bahana tembelang Tok Guru mereka terbongkar merasuah orang asli di perkampungan Lojing semalam.

Hari ini, PAS yang semakin tertekan dengan asakan gerak kerja kempen UMNO/BN telah melakukan operasi menurunkan banner serta sepanduk BN yang mereka dakwa sebagai menghasut masyarakat di Galas.

Operasi yang diketuai oleh Penasihat jentera pilihan raya PAS di Galas, Wan Abdul Rahim bersama dengan segerombolan jentera PAS telah bertindak menurunkan banner yang digantung sekitar kawasan Bandar Baru Gua Musang.


Tindakan gerombolan PAS ini adalah merupakan langkah terakhir mereka bagi menafikan pengaruh kempen UMNO/BN yang di terajui oleh Ku Li. Nampak sangat cara PAS yang sangat terdesak di hari terakhir kempen PAS di DUN Galas.

Inikah cara kempen yang PAS definasikan sebagai bersopan santun dan menjaga tatasusila masyarakat melayu?

Adakah ini merupakan petanda awal akan kekalahan PAS di PRK Dun Galas ini. Semoga Allah swt memberikan kemenangan di pihak yang benar..amin.

1 ulasan :

  1. lahh..kecoh laa bro ni...dah banner tu hina kitowang xkn nk duk diam???eh,xkn tu pon korang kate kitowang terdesak??plik tol...ak ase klu korang tgk ade spanduk yg hina korang pon korang akn turunkn jgk...yg terdesak tu korang,npe sampai nk letak banner menghina ni??emmmmm...pk pk kn

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online