BREAKING NEWS

Edisi Video Hangit!!! PAS bakar risalah UMNO di Galas....

Risalah yg dibakar oleh pengikut PAS Pasir Mas.

Pada petang tadi, berlaku sedikit kekecohan di Rumah Selangor yang terletak di Lepan Jaya Gua Musang. Ianya berpunca dari sebilangan pengikut-pengikut PAS yang bertindak membakar risalah-risalah UMNO/BN yang disifatkan oleh mereka sebagai menghasut.

Pihak UMNO Selangor yang berada di tempat kejadian, sempat merakamkan insiden membakar flyers tersebut. Saya dikhabarkan, hampir tercetus pergaduhan kecil akibat dari provokasi yang dilakukan oleh para pengikut PAS disitu.

Mujurlah pihak Polis datang awal ke tempat kejadian bagi meredakan keadaan.

Salinan laporan Polis yang dibuat oleh UMNO Selangor

Satu laporan Polis telah dibuat oleh pihak UMNO Selangor terhadap PAS Pasir Mas kerana bertindak membakar risalah BN yang diletakkan di kedai berhampiran.

Bagi saya, perbuatan membakar risalah pihak lawan yang dilakukan oleh PAS ini membuktikan bahawa mereka takut dengan pendedahan tembelang mereka oleh UMNO/BN. Kalau tak salah, mengapa perlu PAS Pasir Mas ini takut dgn flyers tersebut?

Ini juga membuktikan bahawa PAS langsung tak menghormati hak lawan mereka didalam sistem demokrasi pilihanraya. Perbuatan membakar risalah ini juga memberitahu kita bahawa PAS tak mahu rakyat kampung tahu siapa mereka yang sebenar.

Betullah selama ini mereka asyik menipu orang-orang kampung. Sebab itulah mereka takut dengan kebenaran yang dibawa oleh UMNO/BN.




Sumber video dan gambar ehsan Dari - KitaGempur.com





p/s: Gambor tok guru sedang bagi "sodoqahh" ni jangan kita lupa pulak... Ini bukti bahawa MB Kelantan ni memang betul-betul wali.....terompah jamban. Hahahaha...

4 ulasan :

  1. Sanggup PAS Najis bakar risalah tu!? DAP Khinzir pulak bakar lubang hidung kot???

    BalasPadam
  2. PAS terdesak dan tersedak....Jentera Kempen BN teruskan pengedaran risalah dan pasangkan banner penjelasan tentang ke KUFURan PAS laknatullah.

    BalasPadam
  3. Pas sudah mati akai di galas banyak benda yg telah terbonkar rakyat malaysia sudah tahu tembelang pas dikelantan habis hasil bumi kelantan di rembat olih musang musang pas termasuk musang berbulu babi patut lah takut sangat kalau ada PRK dikelantan ya,allah maha besar galas lah tempat lubok musang musang pas rembat hasil bumi kelantan untuk kayakan diri sendiri allah telah tunjukan kepada seluruh rakyat malaysia musang musang pas ni lah yg menghabiskan harta bumi kelantan terutama di galas gua musang.

    BalasPadam
  4. Bakar kertas tak ade bendanya le... Bagi kat dia suruh bakar lagi... Biar terbakar dengan rumah kayu dia tu..lepas tu suruh dia mintak rumah batu dengan nik ajis... mesti dapat punye... Jasa mu akan dikenang oleh niky ajis sebab bakar kertas UMNO.

    Nampak sangat dah terdesak weh...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online