BREAKING NEWS

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin dari MPP. (exspecialy for Nik Aziz)


Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca blog Media Permatang Pauh.

Ampun dan maaf dipohon andainya ada yang terkasar bahasa dan tersilap bicara yang dilakukan didalam blog ini oleh saya secara sengaja ataupun tak sengaja.

Saya juga ingin mengkhaskan ucapan Aidilfitri ini kepada semua rakan-rakan bloggers yang sama-sama berjuang digelanggang yang sama. Enjoy your holiday my bro and sis..

Tak lupa juga ucapan Maaf zahir dan Batin buat sahabat-sahabat bloggers dari kem assobiyah hijau dan juga biru muda. Semoga anda semua berbahagia disisi keluarga di hari kemenangan ini. Anda semua adalah sumber inspirasi saya didalam menghasilkan artikel.(kosong-kosong yeee.. lepas raya ni kira akaun baru pulak..)

Dan buat pemimpin-pemimpin Pakatan yang berbangsa melayu dan beragama islam sahaja khususnya Nik Aziz yang menjadi idola penulisan saya, semoga tuan-tuan semua akan beroleh hidayah serta petunjuk dari Allah swt di hari yang mulia ini.

Akhir sekali, tak dilupakan seluruh pemimpin kerajaan yang diamanahkan Allah untuk mentadbir negara. Berkerjalah dengan ikhlas dan juga berbaktilah kepada rakyat. Ingatlah wahai tuan pemimpin.., tanpa rakyat, tuan-tuan tak akan berada d kedudukan seperti sekarang.

Pemimpin yang bijak, berani serta berkualiti pasti akan disayangi dan dihormati oleh Rakyat. Tetapi pemimpin yang hanya bijak berjanji dan memanipulasi, bacul serta tak berkualiti pasti akan dicerca serta dipandang rendah oleh masyarakat.

Renung-renungkanlah....


Selamat Hari Raya Aidilfitri dari saya di Media Permatang Pauh... Maaf Zahir dan Batin...

3 ulasan :

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf zahir batin.

    Ikhlas dari Nasionalis1982

    BalasPadam
  2. Salam Lebaran,

    Maaf Zahir sahaja. Maaf batin suruh Pak sheikh al liwati lafaz kat mangsa2nya.. hehehe..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online