BREAKING NEWS

Edisi PANASSS!!!! CT Norhaliza join DAP????


The Penang state government will hold a free Siti Nurhaliza concert in conjunction with Malaysia Day celebrations. Dato Siti Nurhaliza will perform at the Stadium Bandaraya Pulau Pinang on the night of 25th September 2010. This concert entitled “Menyambut Hari Malaysia Bersama Dato’ Siti Nurhaliza” will be funded by the Penang state government and private sponsors. - LGE BLOG


Wahhh... baik betul ct sampai sanggup berkerjasama dengan DAP yang terkenal dengan penindasannya terhadap masyarakat melayu P.Pinang. Apakah ct bersetuju dengan apa yang Ketua Menteri bekas banduan ini telah lakukan pada para peniaga kecil melayu dan juga penduduk kampung tradisional di P.Pinang?

Khabarnya ct dan suaminya adalah "orang kuat" UMNO, tapi mengapa sanggup pula berkerjasama dengan DAP meraih sokongan di P.Pinang? Berapa agaknya kos yang dibayar oleh kerajaan negeri kepada ct bagi menjayakan konsert percuma ini? Apakah Lim Guan Eng rasa dah habis kot agaknya rakyat miskin di P.Pinang untuk kerajaan negeri salurkan sumbangan?

Ataupun.., mungkin juga kerajaan negeri DAP telah untung berbilion-billion dengan pembinaan rumah mewah diatas tanah peniaga dan juga penduduk kampung melayu?

Selepas sibuk memberi hamper RM20 bagi menagih sokongan melayu dengan memanipulasi masjid serta surau di bulan Ramadhan, berita terbaru ini menunjukkan bahawa Lim Guan Eng kini menggunakan artis pula bagi menarik sokongan rakyat kepadanya.

Rakyat P.Pinang bakal "dirasuah" pula dengan konsert percuma yang boleh dihadiri dengan hanya membeli air mineral keluaran PBAPP yang berharga RM 1 supaya leka dengan segala perlakuan mungkar khalifah pujaan PAS ini.

Apa komen PAS tentang konsert percuma yang tentunya bercampur antara lelaki dan perempuan ini? Bukankah PAS amat menentang "kemungkaran" sebegini didalam negara? Harap Mujahid Rawa dan juga Salleh Man dapat mengeluarkan "fatwa" bagi "menghalalkan" konsert ini diteruskan oleh khalifah mereka.

Nak lagi afdal, kena tanyalah "godfather" yang memberikan pangkat khalifah kepada setiausaha agung DAP ini iaitu Nik Aziz.

7 ulasan :

  1. Strategi bijak dari DAPigs untuk memujuk dan mengaburi minda orang Melayu. Hiburan dijadikan alat untuk melekakan, jgn hairan apabila ada orang kita yang kata DAPigs bagus kerana bagi konsert CT free!!! Konsert CT tuuuu....

    CT ni dah daftar mengundi ke blum?

    BalasPadam
  2. Duit konsert CT akan dermakan ke UMNO Penang kot?

    BalasPadam
  3. tuan...laaa depa akan dpt rmh mewah sebuah dgn harga diskaun yg amat tinggi kot 70% pulak nnt. siti ngan laki dia tu money orientated le tuan...semuanya RM RM RM...diaorg apa tau masalah kesusahan org melayu kat sana yg penting poket kembung dan leh dpt kontrak dr si cina bebal tu....

    BalasPadam
  4. KETUA KOMUNIS MALAYA GUAN EONG BKN PEMINAT CT PON. SAJE NAK BELI JIWA RAKYAT LAGI LER TUUUHHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  5. Dato siti ade masalah kewangan ke? kete ngan umah dh brp bulan tertunggak? duit dh abis pakai raye gaji lmbt lagi? lepas raye kene ikat perut sampai gaji? kalau tkde kenape perbodohkan diri berkempen utk dap? kesian melayu..

    BalasPadam
  6. Lebih baik Dato' Siti tarik balik penyertaan agar peminat dia tak terasa hati terutama sekali iaitu Tun Mahadhir. Banyak lagi cara Dato' Siti boleh buat amal pada rakyat P.Pinang. Satu lagi, halal ke air tu. Sekarang ni dihebohkan tentang air meneral yang dicampur dengan holywater agar orang melayu lupa pada Islam. Berhati-hatilah.

    BalasPadam
  7. Yang tersirat di sebalik tersurat ialah DAP lebih mengiktiraf 16 Sept. daripada 31 Ogos. Apa beza antara 2 tarikh tersebut?. 31 Ogos adalah tarikh kemerdekaan TANAH MELAYU daripada penjajahan

    Manakala 16Sept.adalah hari pembentukan MALAYSIA bilamana dengan pembentukan Malaysia ini Nama TANAH MELAYU dengan sendirinya dilupakan, dan orang -orang melayu sudah tiada tanah lagi,(dari segi moralnya) yang ada hanya negara MALAYSIA. Itu sebab al juburi wal yahudi kata, negara ini cina yang punya, negara ini india yang punya , negara ini bukan melayu yang punya.

    Program yang hendak di buat adalah program berhibur dan bergembira dengan kehilangan TANAH MELAYU.

    Fikir-fikirkanlah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online