BREAKING NEWS

16 September ke Putrajaya. Jom kita ludah Anwar!!!!


"Saya tidak berani bersumpah atau berjanji, tapi saya berikrar akan membela nasib rakyat.

"Sekiranya saya tidak berbuat demikian, tuan-tuan boleh jumpa saya dan ludah pada saya," katanya dalam satu ceramah di Kuala Terengganu.

Itu kata Anwar sambil menghamburkan kencing hancingnya pada penyokong PAS dan PKR. Sudah hampir 3 tahun ia berlaku namun kencing Anwar masih hancing hingga ke hari ini.

Anwar juga berjanji untuk memastikan Pakatan memerintah Putrajaya pada 16 September kerana menurutnya Pakatan telah mempunyai bilangan Ahli Parlimen yang cukup untuk merampas kerajaan dari Barisan Nasional dan UMNO.

Oleh itu, sempena sambutan Hari Malaysia dan juga sempena memperingati Hari kencing Anwar ini, marilah kita beramai-ramai ludah ke muka Anwar. Tak kiralah ludah gambar ataupun posternya mahupun ludah gambar didepan PC/laptop masing-masing..., janji ludah.

Sesiapa yang dapat ludah "face to face" lagi afdal.

16 September akan selamanya diingati kerana kelantangan Anwar membohongi seluruh rakyat didalam negara ini. Anwar itu pembohong dan PEMBOHONG itu wajib bagi Anwar!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online