BREAKING NEWS

Edisi Gempar !!! Khalifah Lim GE dapat title Father Joseph dari Gereja St Anne.



Semalam Khalifah pujaan PAS di P.Pinang iaitu Ostad Lim Guan Eng telah menerima penghormatan dari Gereja St Anne di Bukit Mertajam P.Pinang dengan gelaran Father Joseph kerana menyalurkan sumbangan dana kepada gereja berkenaan.

Selepas ini pasti timbul masalah dikalangan pengikut-pengikut PAS samaada mahu mengekalkan Lim GE sebagai khalifah ataupun ditukar sebagai Father Joseph.

Mungkin selepas ini Nik Aziz akan mengeluarkan fatwa baru bagi menghalalkan seorang Father Joseph diangkat menjadi khalifah untuk dipuja oleh seluruh pengikut-pengikut mangkuk hayun PAS. Apa nak dikisahkan sangat..., Nik Aziz kan wali tersohor keramat lagi berkat.

Lagipun, didalam PAS apa sahaja boleh berlaku. Tiada perkara yang mustahil dalam PAS dengan syarat mesti sokong PAS. Kaki liwat pun boleh jadi sama taraf dengan nabi kalau sokong PAS. Nik Aziz boleh arrange semua tu sebab dia ada "access" syorga dan neraka.

Ramai yang tidak tahu, sebelum ini ada beberapa masjid yang "dikuasai" oleh PAS di P.Pinang yang khatibnya sering berdoa didalam khutbah Jumaat meminta Allah berikan kekuatan dan juga selamatkan khalifah pujaan mereka ini.

Jika kafir harbi pun sanggup mereka selitkan dalam doa Jumaat mereka, pasti tak jadi masalah untuk pengikut-pengikut PAS doakan kesejahteraan seorang yang bergelar Father Joseph pula didalam setiap khutbah Jumaat mereka selepas ini.

Kesian pengikut-pengikut PAS. Tak habis-habis mereka dibohong dan dipermainkan oleh Lim Guan Eng dan juga kafir di negara ini. Harapkan serban saja besar bakul sayur di market, tapi akal didalam hanya sebesar biji sawi saja !

14 ulasan :

  1. napa perlu kasihan kat juak2 PAS tu.. bukan tak ada otak.. bukan tak ada akal.. bukan tak ada panduan... bukan tak ada mata....

    bagus pon diorang sokong Khalifah Father Joseph LGE sbb org2 gini je yg layak berpengikutkan penyokong PAS tu.... Mufti Islam pon diorang kata berbohong n penipu.... so biarlah diorang berkiblatkan LGE, pujaan hati Nik ajis tu...!!!

    pacat

    BalasPadam
  2. SESUAI SGT NAMA FATHER JOSEPH LIM ABDUL AZIZ TU...MESTI NIK AJIS AKAN KATA....,"SAYA MESTI PILIHHHH"...KAHKAHKAH.

    BalasPadam
  3. Apalah bengap sggh pencacai2 hampas. Sampai mcm ni pun dok tak sedar lagi ke.....

    BalasPadam
  4. Lps ni blhla pas bertakbir dlm gereja plk...org yg paling gembira tentuny Khalid gereja.....hahaha

    BalasPadam
  5. PENGIKUT2 UMNGOK JELES LA TUUU...YANG NI BARU BOLEH DIKATAKAN 1MALAYSIA...SEMUA ADA DALAM SATU PAKATAN. BUKAN MACAM BEE-END YANG DOK TUNGGU MASA NAK KARAM MASA PRU NANTI.

    NAJIBTUYA DOK SEMBANG SAJA KONON2 1MALAYSIA TAPI MACAM HARAM...RAKYAT DIBODOHKAN...PENCAPAIAN DILUPAKAN..HANYA AHLI UMNGOK SAJA YANG DOK KENA KENCING DENGAN PUAK2 APCO TU...BODOH BIN BEBAL...KAHKAHKAH

    BalasPadam
  6. Zackdanial ke JackDaniel????Sedara Zaid ka????? Kakkakkakak... pssst....tuko namalah kalu nak komen.

    BalasPadam
  7. Zack Danial dalam entrinya seperti amat berbangga dengan pencapaian Khalifah Father Joseph nie.

    BTW Takder saper pun umat Muhammad yg Jeles dengan pencapian kafir harbi nie.

    BalasPadam
  8. Yelah...

    Bila tiap2 masjid membacakan doa untuk sultan bagi negeri masing2 selepas solat Jumaat... Ramai mereka yang kononnya berpendidikan agama, menentang... Penyokong2 mereka pula sebaik lepas solat Jumaat, terus bersolat sunat "bakdiah", berdoa sendiri dan cha alif but.

    Tiada ukhwah dalam berwirid dan berdoa.

    Tapi yang peliknya, bila pemimpin bukan Islam, boleh pulak didoakan???

    Kitab mana mereka belajar ni... Mengaji sampai Jordan, Syria, Al Azhar, India...

    BalasPadam
  9. Khalid MP Shah Alam tak puas hati..memorendum bantahan atas anugerah ini...Dia bagai nak giler meroyan nak bagi nama Allah pada kristian...last2 tak di iktiraf..Bodoh punya Kalid James..
    hua..hua..hua..hua

    BalasPadam
  10. Alooo zackdanial@jack daniel@lorg ried.....wuihhh tak abih lagi ker ngutuk orang.... hang ingat depa saja saja cakap ka....awat tak berambuih lagi nih.....kalu setakat DAPig dan HAMPAS pun tak guna juga.... pasal dah tero dan kompom masuk sorga(tul Ka)?

    BalasPadam
  11. Amboi, semua title dia ambik. Ni baru Islam liberal. Macam mana susunan darjat? Islam dulu ke kristian dulu. Aku cadangkan Islam dulu. Keutamaan pengikut PAS. Kristian tak buat kecoh. Khalifah Abdul Aziz father Joseph Lim Guan Eng. Atau Al Ustas Lim Guan Eng KAA.FJ

    agbr47: Boleh mabuk Pok Nik.

    BalasPadam
  12. itu baru yang dihebahkan. Ada beberapa org lagi org PKR yg diberi gelaran father senyap-senyap. Tuan punya diri pun tak tau.

    BalasPadam
  13. WOI ZACKDANIAL,KO KATA AHLI UMNGOK SAJA YANG DOK KENA KENCING TAPI KO TU KENA TAIK CIRIT KUNING CAMPUR HITAM ADA BIJI TEMBIKAI SIKIT2

    BalasPadam
  14. sabar222 jagn dok ikut nafsu.... bincang boleh.. ambik yang baik2...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online