BREAKING NEWS

Hanya PAS yg tahu lemak masin kencing Anwar.



“Saya mengkritik Apco kerana mereka berpengaruh, dan mereka telah
berjaya mempengaruhi sebuah organisasi untuk menyerang saya secara peribadi, dan melabel saya musuh Israel.

“Mereka (Apco) yang mengelirukan kenyataan saya mengenai Israel sebagai rasis… (bila) kita cuba untuk melindungi keselamatan dan maruah negara kita,” katanya.

Anwar Ibrahim.

Bila Anwar berkata begini, bertepuk soraklah seluruh pencacai pembangkang terutamanya totok PAS dan Anwar sepantas kilat diangkat sebagai pejuang tanahair bagi mempertahankan maruah bangsa dari Yahudi. Cuba lihat DI SINI kegoblokan blogger PAS.

Nik Aziz tersenyum simpul sambil mengangguk-anggukkan kepala bila mendengar ungkapan Anwar. Memang benar tekaan Nik Aziz bahawa selama ini UMNO dan kerajaan BN memfitnah Anwar sebagai talibarut yahudi. Anwar telah membuktikan bahawa dia bukan hamba Yahudi dengan mendedahkan hal APCO.

"Sebenarnya UMNO dan BN lah yang jadi barua yahudi". Kata Nik Aziz.



Tapi hari ini bila keluar pendedahan ini.....,




Terdiam habis seluruh kem Pakatan Pembangkang yang selama ini mendabik dada kononnya Anwar merupakan pejuang sejati dan menjadi musuh kepada Yahudi.

Tercengang-cengang semua pencacai PAS hingga meleleh air liur akibat tak percaya idola mereka Anwar Ibrahim sanggup pergi menjilat tapak kaki Yahudi dan bersujud memohon ampun kepada kafir harbi tersebut.

Nik Aziz tak putus-putus menelan air ludah sendiri bila memikirkan bagaimana mahu spin ayat bagi menutup kemaluannya yang sudah terdedah pada tatapan umum. Selama ini dia maki hamun UMNO dan BN kerana dikatakan balaci Yahudi. Rupa-rupanya selama ini dia yang sebenarnya sedang bermukah dengan barua Yahudi bernama Anwar Ibrahim.

Menyesal tak sudah Nik Aziz sambil menjilat-jilat bibir keringnya yang masih terasa masin kencing Anwar. Seluruh pencacai PAS pula melolong-lolong sambil menghantukkan kepala ke dinding akibat dari tak tahan menghidu bau najis yang Anwar berakkan ke muka mereka.

Di sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Di sangka hebat bersuara lantang..., rupa-rupanya hanya seorang barua Yahudi.

2 ulasan :

  1. Salam Perjuangan,

    Itulah iq tahap kambing pandai sikit penyokong fuckatan haram. Lebih memilukan, sudah lah rendah iq, malah membiarkan iq mereka diJEWburi oleh al-liwati wal yahudi fil jewburi pasdapig.

    Melayu Bangkit minta izin menggunakan ayat UMPP pada perenggan terakhir... catchy sungguh!!!

    -Melayu Bangkit!!!-

    BalasPadam
  2. sangkakan panas hingga ke petang, rupanya pg2 lg dah hujan...hujan apa...??hujan air kencing anwar le dah melekat ke muka pencacai2 pakatan longkang nu...hahahahaha....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online