BREAKING NEWS

Botol Arak bersepah di Batu Feringghi. Inilah hasil didikan khalifah Lim Zionis.






Jika Khalifah Umar r.a membasmi dan mencegah kemungkaran, Khalifah Lim Guan Eng yang diangkat oleh PAS di P.Pinang menyemai budaya songsang dan juga membiakkan penularan gejala mungkar di negeri ini.

Selain dari percambahan rumah-rumah urut dan juga kelab-kelab malam yang menyediakan perkhidmatan "ayam hidup" di P.Pinang, kini penjualan arak yang berleluasa di negeri ini juga akan menambahkan lagi masalah sosial kepada masyarakat.

Generasi muda P.Pinang kini terdedah dengan gejala pengambilan arak tanpa had apabila minuman keras ini dijual secara terbuka dan juga tanpa kawalan yang ketat dari kerajaan negeri DAP. Ini terbukti apabila kawasan riadah seperti Batu Feringghi yang menjadi tumpuan anak muda bersantai, dipenuhi dengan sisa-sisa botol arak bergelimpangan.

Dan jika diselusuri sepanjang kawasan berkenaan, banyak lagi botol arak boleh dijumpai. Elok sahaja Lim Guan Eng menukarkan nama Pantai Batu Feringghi menjadi Pantai Batu Carlsberg ataupun Pantai Tiger Beer kerana ia lebih sesuai memandangkan keadaan kawasan tersebut yang semakin dipenuhi botol-botol arak.

Inilah hasil didikan Lim Guan Eng yang dikatakan mahu mengikut gaya kepimpinan Khalifah Umar. Lim Guan Eng bukan sahaja menggunakan nama Khalifah Umar r.a untuk menipu melayu PAS dan PKR, malah Lim Guan Eng sebenarnya telah menjatuhkan imej Khalifah Islam tersebut.

Dengan segala pusat maksiat dan kemungkaran yang dibiar berleluasa oleh kerajaan DAP di P.Pinang, generasi muda negeri ini akan semakin hancur akibat masalah sosial yang diternakkan oleh Lim Guan Eng.

Disaat rakyat negeri dikhayalkan dengan pelbagai jenis pusat maksiat dan juga gejala sosial, regim zionis DAP ini sibuk mengaut harta kekayaan negeri untuk poket sendiri. Tanah kampung dijajah, tanah wakaf di rampas dan gerai-gerai peniaga kecil melayu dirobohkan.

Matlamat mereka hanya satu iaitu mahu menjadikan negeri ini sebagai Singapura kedua dan juga untuk mengusir melayu seperti Singapura yang sedia ada di selatan negara.

Selagi hasrat puak zionis ini belum tercapai, selagi itulah mereka akan secara berterusan menindas serta menekan kehidupan rakyat P.Pinang.

3 ulasan :

  1. BODO LA SI KIT SIYAL & SON TU. KLU DIA KUTIP JUAL KT TOKEY BOTOL DPT GAK DUIT. INI TAK..DI BIARKAN BERSEPAH SNA SNI. MANGKOKSS TUL LA. HARAP NAME JEK KHALIFAH...KHALIFAH HARAM 'J'!!...HARKK PTUIHHH!!!

    BalasPadam
  2. itulah slogan yang di buat oleh kholipoh Lim guaq eeng untuk menipu melayu....pun ader yang percaya tu....Elok lah KM buat macam tu senagn ler KApal lumpuh tu ambil botol - botol jaual keling botol saja....

    BalasPadam
  3. Baguslah tu. Jangan nak salahkan orang lain bila diri memberikan undi kepada komunis agar komunis berpeluang menganiayai Melayu.

    Saman saja kerajaan komunis yang menganiayai Melayu itu. Jangan diberi muka.

    Lain kali sebelum undi, fikir beribu kali dululah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online