BREAKING NEWS

Akhirnya Neelofa tahu juga erti MALU....

Tahu pulak malu ye minah Kelate ni.., gua ingat dia tak malu bila terdedah sana sini beb..

Tapi kali ni Neelofa bukan malu sebab dia dedahkan 'bukit bukau' dia.. Neelofa jugak bukan malu sebab berbangga pamerkan paha gebunya tu..

Neelofa malu sebab Hans Isaac tak berani nak mengaku tentang status hubungan dorang berdua..

Dan mek kelate tu kata dia tak mau cerita banyak pasal hubungannya dengan lelaki bukan muslim tu untuk elakkan persepsi buruk..

"Ia adalah satu bentuk tindakan yang kurang manis. Malah ia juga tidak adil buat saya kerana lelaki itu (Hans) jarang membuka mulut mengenai hal kami selama ini.

“Kalau boleh saya sudah tidak mahu beri apa-apa kenyataan berhubung kisah saya dan Hans lagi. Sebagai gadis Melayu, saya anggap tindakan itu kurang manis dan tidak adil bagi pihak saya.

“Sejak awal-awal lagi, cuma saya yang banyak bercakap mengenai cerita (hubungan) itu sedangkan dia hanya berdiam diri. Rasa tidak seronok juga apabila saya sahaja yang buka mulut,” katanya ketika ditemui media.

Bagaimanapun, Neelofa mengakui hubungan mereka yang bermula sejak beberapa bulan lalu masih baik dan berjalan lancar.

“Kami masih berkawan seperti biasa dan tiada apa-apa yang serius buat masa ini. Dia baru sahaja melalui kejadian sedih selepas kehilangan ibunya.

“Jadi saya tidak mahu mengusutkan keadaan dengan cerita remeh-temeh sebegini,” ujarnya bersungguh.

Apapun.., gua harap Neelofa dapat menilai yang mana betul dan yang mana buruk dalam memilih kawan lelaki.. Jangan sampai tergadai body dah la yee... Malu mak bapak sendiri nanti..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online