BREAKING NEWS

Kelab Taat Suami terbitkan panduan seks terbaru..


Selepas menggemparkan negara dengan buku Seks Suci Islam, Kelab Taat Suami (KTS) kali ini tampil dengan satu lagi penerbitan berhubung seks yang dinamakan Risalah Roh Suci dan Seks Suci Islam.

Wakil penasihat KTS Fauziah Ariffin dalam satu sidang media hari ini berkata, penerbitan baru setebal 24 halaman itu khusus untuk bacaan orang ramai dan tidak terhad kepada ahlinya.

Tindakan KTS mempromosikan panduan seks sebelum ini menerima tindakan keras pihak berkuasa yang mengharamkan buku Seks Suci Islam dan membuat serbuan ke program yang mempromosikan buku berkenaan.



p/s: Macam-macam adaaa....

4 ulasan :

  1. ni spesis kemaruk seks...berselindung disebalik jubah dn serban. dalam kepala hotak takde nk pikir mende lain..seks,seks,seks!

    BalasPadam
  2. bukan kemaruk seks...ianya adalah panduan...sila baca dan fahami betul2...ianya adalah hubungan suami isteri yang sah dan halal...jangan hanya tahu mengutuk tanpa usul periksa dan kajian yang mendalam

    BalasPadam
  3. oii bodoh ni panduan suami isteri. mmg psl seks la mangkuk. abes kahwin watpe klo bkn psl nafsu seks! xde nafsu jgn kawin la. buat mnyusahkan org lain. suami isteri mmg kena kemaruk seks baru la bahagia tongong asalkan bkn diluar tabii. br suami isteri x berzina dgn org lain. br perkahwinan tu insyaAllah kekal bahagia. jgn de yg bongok nk ckp kahwin bkn psl nafsu shj pulak. bc semua dr tajuk pos, komen2 fhm betol2 br komen !!

    BalasPadam
  4. mana nak dapatkan buku nie da....nak baca jugak isi kandungan dia...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online