BREAKING NEWS

TERBARU!!! Badrulamin NAFI kata Anwar Ibrahim adalah Imam Mahadi.


Dalam satu kenyataan di laman sosial Fesbuknya, penceramah PKR Badrulamin hari ni menafikan yang dia pernah menyatakan bahawa Anwar Ibrahim adalah Imam Mahadi.

Badrulamin mendakwa, dia tak pun menyebut nama Imam Mahadi didalam ceramah tersebut, jadi bagaimanakah dia boleh dituduh menyamakan Anwar dengan Imam Mahadi?

Korang baca kenyataan beliau yang gua copy dari blog Pakatan..

"Saya menafikan sekeras2nya kenyataan yg tersebar dalam beberapa laman web kononnya saya menamakan Anwar Ibrahim sbg Imam Mahdi. Saya tidak pernah sekalipun menyebut nama Imam Mahdi dalam ceramah2 saya. Saya hanya menyebut potensi Anwar sbg pemimpin dari Timur yang mampu menyatukan Dunia Arab sekaligus membebaskan Al-Aqsa." - Badrulamin

Gua dah dengar 2-3 kali video ceramah Badrul ni yang dimuatkan dalam Youtube. Dalam ceramah tu memang dia tak kata secara direct bahawa Anwar adalah Imam Mahadi, tapi dia memang maksudkan sedemikian.

Badrul bercerita pasal bebaskan Palestin yang mampu dilakukan oleh Anwar.., sedangkan dalam hadis perkara pembebasan Al Aqsa ni dipikul oleh pemimpin akhir zaman iaitu Imam Mahadi.

Badrul juga bercakap pasal hadis yang menceritakan kebangkitan Islam dari Timur. Dan dia jelas kata yang dimaksudkan dalam hadis tu adalah Anwar Ibrahim.

So.., pendapat gua Badrulamin dah tersalah mengeluarkan pandangan dan telah memanipulasikan hadis bagi kepentingan politik dia sendiri. Agak-agaklah nak bodek Anwar sekalipun beb..

9 ulasan :

  1. inilah salah satu pemimpin haprak..dah terang lagi bersuluh siap dgn bukti dia sekali..tiba2 menafikan pulak maknanya 3 kali munafiq...ini lah dia petualang2 agama yg merosakkan akidah...macam mat sabo le dia lupa apa dia fitnah...tapi aku heran dgn manusia macam ni ,ada juga yg sokong...sedangkan terang2 buat kerosakan....

    padan le tuhan tak pernah bantu puak2 haprak macam ni......seteruk2 pemimpin umno tak buat pun keje2 mempersendakan agama.....dah terang dia yg cakap pas tu koner kot lain pulak.....memang munafiq le puak2 ni

    BalasPadam
  2. Anuwar Ibrahim laknatullah ini disamakan dgn Imam Mahdi? tanya dia mana JAM OMEGA tu dulu?

    Jam OMEGA tu adalah bukti kecelakaan Anwar laknatullah!

    Ust Asya'ari Al-Arqam itu mengaku pemimpin Bani Tamin shj.. belum Imam Mahdi.. itupn sudah dikira rosak Aqidah.. wpn Ust Asya'ari itu adalah ahli agama, menulis buku2 agaman, akhlak mulia berbanding Anwar Laknatullah ini..

    weii tolonglaahhh..BABI lagi mulia dr Anwar tau tak!!

    BalasPadam
  3. Dah tak mengaku pulak ustaz ni, mmglah tak sebut, tp org fhm apa yg dimaksudkan. Nafi lah selagi boleh nafikan...org gelakkan ajelah

    BalasPadam
  4. Dulu kata Dr Asri Bapak Setan
    Sekarang Anwar Imam Mahadi pulak

    Kenapa JAKIM simpang orang macam ini pun saya tak faham?

    BalasPadam
  5. Badruamin inilah yang dalam ceramah mengatakan Dr Asri itu bapak setan harus dipancung !
    dan Badrulamin inilah yang dalam ceramah umum pakatan mengataan Mufti Harussani ini bapak haram , mufti setan yang harus dipancung !

    betapa biadabnya Badrulamin ini , betapa hinanya dia ...

    bila dah terkapit , dah sesak barulah buat lawak , spin sana sini , dasar lidah tak bertulang , putarlah cerita awak tu bagaimana sekalipun , orang tak percaya lagi !!

    terang lagi nyata, orang yang Badrulamin maksudkan itu adalah anwar aljuburi , konar sana sini ..palestin , Al Aqsa , malaysia , Timur , singapura , Indonesia , masuk bab malaysia lagi , politik negara , tekanan dan fitnah[konon] pada anwar , last2 ...ayat sebenar dia nak tunjuk ialah anwar itu imam mahdi !

    BalasPadam
  6. Badrul Amin ker atau Bahlol Amin yang kata gituu?

    BalasPadam
  7. HEBAT SUNGGUH BADRULAMIN INI BOLIH MERAMALKAN PERKARA2 ANIH.TUJUANNYA SIMPLE ; 1)Sekira keputusan penting pada 9/1/2012 anwar bersalah ,strategi mana yang dapat dilakukan bagi penyokong pkr dan orang awam buat demonstrasi dan rusuhan (tahun 1998).Kepada orang melayu yang beragama islam menunggu kehadiran imam Mahdi.Dulu Ghulam Muhammad dari india mengaku dia adalah imam mahadi.Allahyarham Uz.Asri (ARKAM)dikatakan imam MAHDI PULA.PENING DIBUATNYA.fOCUS DAN PROJECTION STRATERGIES DAH JADI TAK TENTU ARAH.MACAM MANA NAK JADI IMAM MAHADI TENGUK DALAM BLOB2 ,JELAS SIAPA DALAM VIDEO ITU.RENTIKAN CERAMAH2 YANG TIDAK MENDATANGKAN FAEDAH DAN MENIPU MASYARAKAT.

    BalasPadam
  8. Adui, ulama nk menipu ahli2 yg pnah mendengar die beri ceramah... munafik ke ape die ni... bkn time ceramah kt UMW dlu pn die pnah ckp terang2 dn nyata anwar jubur tu imam mahdi ke... aiyo cmne ni, ulama dh jd munafik scara jelas dn nyata lg... nk follow lg ke ulama cmni... tepuk dada, tny iman ye....

    BalasPadam
  9. "Saya hanya menyebut potensi Anwar sbg pemimpin dari Timur yang mampu menyatukan Dunia Arab sekaligus membebaskan Al-Aqsa."...hahahaha...tak blh blah la ayat ostat badrulamin....mcm gampang..!!!btol la buat kata bro MPP ckp..."Agak-agaklah nak bodek Anwar sekalipun beb.."

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online