BREAKING NEWS

Skandal Cikgu Mala dan Khalifah Guan Eng..


Apabila mata dah buta.., hati tu dah hitam untuk nilaikan kebenaran.., beginilah jadinya..

Puak kafir dipuja hanya kerana bagi RM300 kepada orang Islam, tapi pemimpin Islam yang sediakan BERJUTA-JUTA RM untuk pembangunan rakyat, sanggup dikeji dan dihina..

Apa yang Cikgu Mala banggakan sangat dengan RM300 duit bantuan kerajaan negeri kafir Guan Eng tu? Kenapa dia tak puji peruntukan JUTAAN ringgit yang disalurkan oleh kerajaan Islam Johor?

Hanya pasal RM300 yang diberikan oleh puak kafir, Cikgu Mala sanggup puja Khalifah Lim bagai nak rak.. Tapi kalau bab pemimpin Islam bagi bantuan, Cikgu Mala saja buat-buat tak nampak..


Untuk pengetahuan Cikgu Mala.., kerajaan Negeri Johor telah belanjakan RM80 Juta untuk tahun ni bagi membina 120 sekolah agama.. (sumber) Itu belum lagi dicampur perbelanjaan mengurus dan mentadbir sekolah tersebut..

Guan Eng cuma bagi 500K untuk 1,394 cikgu KAFA.. Itupun bayaran secara one-off saja.. Kira macam gula-gula pilihanraya lahh..

Dan Cikgu Mala tahu ke berapa banyak Guan Eng bagi pada sekolah cina swasta dan juga guru-guru disitu? Berkali ganda lagi dari apa yang cikgu KAFA dapat tau..

So.., tak payahlah Cikgu Mala nak agung-agungkan sangat kafir berkulup tu.. Cikgu Mala jangan jadi alat kafir untuk hasut umat Islam benci kepada pemimpin Islam di Malaysia ni..

Bersyukurlah dengan apa yang ada.. Allah tak suka kalau kita ni kufur nikmat. Korang tahu tak apa tu kufur nikmat? Cikgu Mala tu adalah contoh terbaik.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online