BREAKING NEWS

Signboard PAS kena KHIANAT!! Tahniah rakyat Johor!!


Baru 2-3 kali Anwar dan Mat Sabu turun Johor, puak-puak Pakatan dah claim kata Johor berjaya ditawan Pakatan Haram..

Padahal hakikatnya salah beb.. Orang Johor mana terima Pakatan Haram tu di negeri dorang. Buktinya, korang tengoklah gambar kat atas tu..

Gua difahamkan, signboard pembukaan baru cawangan PAS Kampung Duku kat Pontian Johor tu baru je 2-3 hari dipasang. Tu pun sudah kena conteng baii..

Nampak sangat kehadiran "parti syurga" tu langsung tak disukai oleh penduduk kampung di situ. Tapi perasan best punya pasal, puak-puak pengikut Mat Sabu tu gatal nak bukak cawangan juga.

Macam mana nak tawan Johor kalau rakyat negeri tu pun tak terima PAS beb? Kalau setakat ada 10-20 orang ahli disesebuah kampung, jangan mimpi la nak pegang Johor.

Apapun, tahniah rakyat Johor!! Lainkali bukan setakat conteng je beb.., korang patut cabut je signboard dorang tu.. Biar dorang meroyan!! Hahahaha..

3 ulasan :

  1. Perjuangan Hassan Ali Dalam PAS Tak Ke Mana, kata Perkasa | http://antarapos.com/v1/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7WkcZJj | http://www.antarapos.com

    BalasPadam
  2. kalau setakat dapat pacak bendera PAS dan PKR dah dikira dapat tawan Johor, memang mimpi di siang hari la hamPAS dan Parti Klentong ni. dia punya propa mengatakan Johor akan di tawan memang statement syok sendiri. macam boss dia yang sudah syok sendiri sejak dinaik pankat dan di panggil Nabi dan Imam Mahadi. hahahaha

    BalasPadam
  3. ASTAGHFIRULLAHHAL'AZIM...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online