BREAKING NEWS

Semoga adik gua cepat sembuh...


MasyaAllah.. Gua baru dapat tahu dari brader Armand Azha, bahawa adik angkat gua, Lepe Al Bakr serta isterinya mengalami kemalangan..

Beliau mengalami kecederaan agak teruk serta isterinya pula patah kaki dan kedua-duanya kini ditempatkan di Hospital Tg Ampuan Rahimah Klang..

InsyaAllah, kalau tak ada aral melintang, besok gua akan turun KL bagi melawat beliau.. Semoga beliau serta isteri cepat sembuh..


Disini, gua mohon simpati pembaca blog gua supaya turut sama mendoakan kesejahteraan adik Lepe yang juga merupakan seorang pendidik di sekolah kerajaan..

Semoga dengan berkat doa korang, adik kita ni diberi kesihatan berpanjangan oleh Allah swt..

2 ulasan :

  1. Semoga adik tuan suami isteri cepat sembuh. Berilah minum air gamat atau jus gamat yang berperisa agar luka yang dideritai cepat mengering.

    Lagi satu beri makan buah kiwi pun ok juga.

    -jln.ledang ke kg.gelam-

    BalasPadam
  2. Terima kasih Tuan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online