BREAKING NEWS

Bila pontianak pakai tudung, mulut tetap bau hapak beb..


Pakai tudung litup pun tak guna kalau akhlak macam sampah.. Ni dibuktikan oleh Srikandi PKR, Farah Afzan, Mak Lampir Junior ketika ucapannya di Kongres PKR hari tu..

Cukup mudah bila dia tuduh UMNO tak Islamik dan UMNO tak melayu walaupun pejuangan hak melayu.. Macam lah PKR tu Islamik sangat.. Gua rasa, mesti mak dia yang ajar macam tu...

Sekurang-kurangnya, Najib tak lah ada produksi video seks dengan pelacur cina yang macam Anwar buat tu.. Dan Najib tak ada juga skandal main bontot macam yang dihadapi Anwar sekarang...

So.., sapa yang lagi islamik dan bermoral? Najib ke Anwar?

Lagi satu, cuba korang tengok sendiri perangai anak muda tu yang dengan bangganya maki hamun Najib.. Macam ni ke perangai yang dikatakan lebih islamik dari UMNO?

Kalau macam ni lah gayanya pelapis didalam PKR, gua yakin parti serpihan UMNO tu akan pupus lepas PRU13 nanti..

Sapa nak dengar pompuan tu berceramah kalau asyik nak maki hamun orang dan bodek pemimpin sendiri? Puak-puak kurang kasih sayang dalam Pakatan bolehlahhh....

6 ulasan :

  1. GAMBAR-GAMBAR LIPUTAN PENUH PAU 2011 DI
    http://copypaste-tembakjerr.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. X SEDAR DIRI BETUL...BERMULA DARI MAK DIA MENGANDUNG SAMPAI SEKARANG MAKAN HASIL SUBSIDI KERAJAAN UMNO/BN...

    BalasPadam
  3. Dia ni salah hemat kena suntut dengan Anwar juga, kau tengoklah. Anwar senyum je dalam hatinya boleh pakai depan belakang. Kesian betina ni.

    BalasPadam
  4. Budak ni bodoh ke apa? Mana ada 'rakyat' Bangladesh ke Indonesia ke yang boleh mendaftar sebagai pengundi. Yang layak rakyat Malaysia. Kalau Bangla dah jadi warganegara, maknannya dia dah jadi rakyat Malaysia. Dia ni sekolah mana dulu?

    BalasPadam
  5. Memang betul MPP...memang PKR tu parti serpihan...parti orang FRUST..sejak dari PRU pertama lagi pembangkang asyik bangkang tak membina pun...Siapa yang zalim ??? siapa yang rasis???Siapa yang aniaya pekerja dari Indonesia???sudah sudah lah tu wahai anak muda..buka lah mata..buka lah minda....bukalah hati..Adakah kesenangan kita hari hasil dari kerajaan yang zalim...fikir fikir lah......

    BalasPadam
  6. ...Benarlah, Melayu masih lagi lemah dlm matematik-suatu bidang ilmu yang mengajar , sesuatu jawapan yg tepat adalah hasil pemikiran merangka jalan kerja , yang berdasarkan fakta tepat dan rasional ..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online