BREAKING NEWS

AMARAN dari Mahasiswa Pro Anwar.. Malaysia akan jadi seperti MESIR!!


Gua rasa macam nak tumbuk je muka mamat bangang nih.. Kalau gua jumpa dia face to face, confirm mamat ni akan rasa betapa lazatnya jalan tar di Malaysia..

Mamat ni lah kepala taik dalam semua demonstrasi di institut pengajian tinggi negara. Kalau gua jadi Menteri KDN, mamat ni yang akan gua sumbat dulu dalam kem tahanan..

Muda-muda lagi dah nak lawan kerajaan.. Kononnya nak jadikan Malaysia macam Mesir dan Libya hanya kerana tuntutan mahasiswa tak dipenuhi..


Beb.., suka gua nak ingatkan.., Malaysia ni ada 27 juta penduduk. Mahasiswa pro Pakatan ada berapa kerat je bai.. Jangan ingat korang semua tu suara majoriti mahasiswa!

Lagi satu gua nak ingatkan mahasiswa pro Pakatan.., lu semua sedang hina suara majoriti rakyat Malaysia yang pilih kerajaan sekarang..

So kalau lu semua nak buat onar huru-harakan negara, gua persilakan dengan segala hormatnya.. Gua jamin dengan nama Tuhan yang lu semua akan bertemu buku dengan ruas beb!

Puak-puak komunis DAP berpuluh ribu pun gua tak heran, inikan pula pencacai Anwar yang baru nak kering hingus!!

16 ulasan :

  1. pukimak lancau punya budak

    BalasPadam
  2. aku harap Pm x tunduk pada puak haram jadah ni.. aku nak tgok sejauh mana dia boleh bt.klu dia bt juga.. insyallah akan aku arak manyatnya keliling 1 malaysia. wait n see

    BalasPadam
  3. Singkir je bahlol nie dari inst. ... cegah sebelum parah..Bukan kah itu kata KDN.

    BalasPadam
  4. Gua juga sama nada macam u MPP, budak hingusan ni rasa teror sgt, dia belum tahu langit tinggi rendah, dia ingat kena tumbuk tu sedap macam dia makan ayam KFC kot, Apatah lagi cedera terkena tembakan Komunis.
    Dia belum hadapi ketakutan yang sebenar, jika dia teruskan, dia akan jumpa manusia yang akan membuatkan dia terberak didlm seluar.....

    BalasPadam
  5. Aku tak boleh tengok lama video ni, eeee rasa nak lempang je mamat poyo ni.

    BalasPadam
  6. ini budak kurang bapak dia bapak dia patut kasi ajar.....dulu ini mungkim makan tahi banyak....

    BalasPadam
  7. Kenapa tak tangkap budak ini atas akta hasutan??..Siapa Pelajar??..awak ingat semua pelajar sokong barua Anwar??/yg mahu merosakan mahasiswa dan negara???.

    BalasPadam
  8. kat mesir dengan libya, reformis sana kena pijak,sepak,terajang & siap kena tembak bagi mati. kat malaysia baru kena sikit dengan gas pemedih mata dah guling2 masuk tv konon polis zalim sangat. cakap berapi boleh la, sok da jadi macam kat mesir boleh la budak2 ni diliwat beramai2...hahaha

    BalasPadam
  9. Budak ni dah terang2 anti Kerajaan dan memang ada agenda nak mengguling Kerajaan seperti dilaungkan Samsul Iskandar...
    Aku harap pihak SB dah sedia bertindak atas si"bangsat" ini.

    BalasPadam
  10. Ah..ini semua gempak je lebih... Namewee kutuk negara, agama dan bangsa xjadi apa pun..Lagi pun sikapir tu, dia ada kelainannya, PM pun dah suka, jadi semua org pun dok diam je..pelajar2 tolol ni pun macam tu jugak ada kelainannya. Lepas ni PM bagi komen, semua orang dok diam..Dah kera2jaan yang beri muka patut la kena kencing.

    BalasPadam
  11. Ini satu lagi budak hingusan bangsat! Surh belajar kat universiti supaya jadi org berguna pada negara tapi dia belajar jadi KURANG AJAR! Bro2 kat luar tu, klu jumpa si bangsat sekor ni, tolong kasi pelempang sikit. Klu tak pun, potong lidah dia supaya bisu! Baru setahun jagong nak berlagak!!!

    BalasPadam
  12. angkatan mangkuk keadilan(AMK)yang harus dipersalahkan..si kentot samsu kandar takda leher ni yang mengajar budak sotong tu bersikap kurang ajar!!!

    BalasPadam
  13. Ini budak Chegu Bard yang sedia maklum MATI otak. simbolik bapak kau... Kumpulan SAMMpah ni memang sampah masyarakat. kau dengan Chegu Bard boleh pergi jahanam. Habis siapa patut pimpin Malaysia? Anuar? Chegu Bard pun dah letak jawatan dan hilang kepercayaan terhadap PKR. Ini contoh Melayu BODOH tahap maksima.


    Bapak Chegu Bard yang malu dengan anaknya sendiri.

    BalasPadam
  14. jgn cakap mcm pondan... aku nak tengok muka budak ni di depan bila buat rusuhan mcm dimesir....

    kalau lu tak buat lu memang anak sial... mahasial malaysia seumur hidup...

    jadi tolong buktikan kejantanan lu jika x mau lu dicop sebagai anak sial... mahasial malaysia

    BalasPadam
  15. agak2 la der...klu ko nak rase sgt mcm mane perang g pindah negara lain...kitorang xnak bperang kat sini...nak idup aman damai...lagi 1, aku ngan kwn2 aku x kesah pun AUKU tu...asal ko nak kesah lak???xde salah AUKU tu?ko nak bebas mcm mane lagi???US pun ade had bebas...hidup kene ade peraturan...mane blh bahagia klu xde peraturan

    BalasPadam
  16. puaka punya budak.lu lancau aaaah..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online