BREAKING NEWS

PANAS!!!! Pisau.net dedahkan cara-cara LACURKAN bloggers..


Dahsyat beb.. Semakin ramai bloggers pro kerajaan yang mula suarakan rasa tak puas hati dengan sindiket melacurkan bloggers..

Yang paling baru, blogger termacho Penang si Pisau.net telah mendedahkan bagaimanakah cara-cara yang digunakan oleh bapak-bapak ayam tu semua..

Gua terkedu beb.. Tak sangka selama ni ada lahanat yang buat kerja keji macam tu..

1-"Datuk seri,ni senarai para bloggers top ranking,semua tu budak budak saya"

2. "Datuk, budak budak blogger perlukan bantuan,ikut senarai ni depa banyak bantu gerak kerja kita. Tak banyak cuma elaun bulanan dan bajet beli gajet laptop & kamera.ni sekian bajet pelincir untuk bantu serba sedikit bebudak tu"

3. " Datuk,ni senarai ranking blogger & salinan artikel blog blog BUDAK BUDAK SAYA untuk bulan ni"

4. "Jangan risau semua top blogger bawah saya,semua ikut arahan "

5. "bulan ni kena claim lebih sikit nak buat program untuk blogger,bolehlah aku buktikan pada semua orang bebudak blogger semua dibawah kawalan aku"

6."kasi diaorang gaduh,senang sikit kita buat kerja,kalau blogger bersatu susah nak cari makan nanti"


Baca seterusnya DISINI..

Dan bila para bloggers pro kerajaan bising pasal kes jual hasil kerja blogging ni, ada pulak pegawai agensi dah labelkan bloggers sebagai pelacur.. Kononnya bloggers sekarang berbayar, bukan lagi bagi servis percuma..

Sedapnya mulut dia bercakap.. Tapi gua tahu pasal apa dorang marah... Selama ni dorang sesuka hati je makan hasil dari titik peluh bloggers, dan sekarang ni dah tentu tak boleh sebab kita dah tahu tembelang dorang...

Perkara ni dah gua sampaikan kepada Kepala Agensi terbabit di Pusat.. Kita tengok je lah apa yang jadi kepada Pegawai tu lepas ni..

Korang boleh baca cerita pasal pegawai langsi tu DISINI dan juga DISINI..


p/s: Kepada pembaca yang desak supaya dedahkan nama bapak ayam tu di blog, gua nak bagitahu bahawa nama-nama individu terbabit serta segala bukti mengenai kegiatan dia sedang dibongkarkan pada pemimpin tertinggi negara.. Takat letak dalam blog je tak berbaloi beb sebab "orang atas" mana ada baca blog..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online