BREAKING NEWS

Shamsul Iskandar dicabar kemukakan bukti penglibatan APCO..


Shamsul Iskandar kembali lagi dengan fitnah terbarunya terhadap kerajaan bagi melindungi Anwar Ibrahim dari pendedahan yang dibuat oleh blogger Rachel Motte didalam blognya New Ledger.

Didalam kenyataan yang ditulis dalam blognya sendiri, Shamsul Iskandar telah menuduh bahawa artikel Rachel yang bertajuk "Anwar bukan Suu Kyi" adalah "diupah" oleh APCO dan kerajaan DS Najib Tun Razak.

Shamsul juga meminta siasatan dilakukan terhadap APCO kerana didakwa kononnya berkomplot untuk menjatuhkan Anwar. Peliknya, tuduhan Shamsul tentang penglibatan APCO yang katanya memfitnah Anwar ini langsung tak disertakan bukti.

Kalau Shamsul nak menyuruh pihak berkuasa menyiasat dakwaannya, dia perlulah menyertakan bukti tentang dakwaan penglibatan APCO tersebut. Kalau tuduhan tanpa bukti yang kukuh, Shamsul dah membuat fitnah terhadap kerajaan DS Najib.

Saya cabar Shamsul buktikan dakwaannya tersebut. Jangan main tuduh-tuduh saja. Malulah Shamsul sebagai seorang Ketua AMK tetapi hanya tahu bermain politik kotor seperti budak-budak 6 tahun.

Jika inilah taraf mentaliti dan pemikiran Shamsul sebagai Ketua AMK PKR, Anwar serta ahli-ahli PKR memang langsung tak pandai memilih orang untuk dijadikan pemimpin!


Angkatan Muda keadilan mahukan syarikat perunding APCO disiasat bersabit satu lagi cubaan menfitnah Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim menerusi artikel pembohongan .

APCO ialah syarikat perunding yang diupah oleh kerajaan pimpinan Najib Razak dengan kos lebih RM70 juta bagi memulihkan imej beliau di dalam dan luar negara.

Ketua AMK Shamsul Iskandar Md Akin berkata tulisan Rachel Motte dalam blog New Ledger diberikan liputan meluas oleh Bernama, Berita Harian, Utusan Malaysia dan media lain namun fakta yang disembunyikan ialah tuduhan yang mengaitkan penulis itu kepada APCO.-ShamsulIskandar

4 ulasan :

  1. SI BANTOT NI KUAT KENCING JEK DR DLU SMPI SKRG BROO. TU PSL PUAK2 AKAL BANTOT MCM DIA NI SKE MAIN TUDUH2 IKUT SKE2 EMBAH DIA JEK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Apa nak buat dah memang dari azalinya mereka telah di ajar untuk membuat fitnah. Maklumlah akal mereka tak ada semuanya ada kat kepala lutut. Pasal tu lah jadi macam ini.Lagipun kalau sekali tengok muka shamsul tak ubah macam cerita " Planets of the Apes ". Sebiji macam watak utama dlm filem itu. Tak caya kalain boleh cari CD tu dan tengok sendiri.

    BalasPadam
  3. Suka2 hati jer suruh siasat Apco. Nak tuduh tu biar ada bukti dan fakta. Kalau mcm tu punya sng , aku pun nak tuduh 'Bontot ko ada kurap'. Ko nak jwp tak shmsul?

    BalasPadam
  4. alahai jambunya...anuar tak nak ambil jadi bancuh kopi o ke...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online