BREAKING NEWS

PANASS!!! Minah cina ganggu, ugut dan hina tugas Polis. Inikah yg dikatakan rakyat Malaysia yg setia?????


Lihat sendiri video dibawah. Cuba kita nilaikan apakah minah cina ini layak dikatakan warga Malaysia yang setia kepada negara???

Rakyat Malaysia yang setia kepada negara ialah rakyat yang mematuhi segala yang termaktub didalam Perlembagaan dan juga patuh kepada undang-undang yang telah digariskan didalam negara.

Ini termasuklah mematuhi segala undang-undang yang ditetapkan oleh pihak berkuasa Polis Di Raja Malaysia sebagai institusi yang menjaga keselamatan negara ini.

Buat pengetahuan semua, minah cina ini ditahan kerana menggunakan telefon bimbit semasa memandu. Dah tentunya ia menjadi kesalahan kerana perkara tersebut termaktub didalam undang-undang jalanraya di negara ini.

Tetapi apabila Pegawai Polis mahu menyaman cina tak sedar diri ini, dengan kurang ajar dan sombong cina ini telah mengugut Polis serta memperolok-olokkan tugas Polis.

Dia juga dengan biadapnya menconteng buku saman Pegawai tersebut.

Lihatlah sendiri bagaimana Polis Malaysia tersebut dihina dan di ganggu oleh cina ini ketika mereka sedang menjalankan tugas memastikan undang-undang dipatuhi oleh rakyat negara.




p/s: DS Najib, layakkah cina kafir bermentaliti pendatang haram ini dikatakan sebagai rakyat yang setia kepada Malaysia dan patuh kepada undang-undang negara?

28 ulasan :

  1. kita patut minta semua rakan kita masuk perkasa..... biar kita ajar perempuan lanciau yg ugut polis, semuanya berani buat mcm ni sebab MENTERI PONDAN.

    BalasPadam
  2. Makin lama makin melampau dan makin biadap kafir nih...Bangsat!!!

    boyjb

    BalasPadam
  3. Kata diri rakyat msia, tapi masih dok ckp dlm bahasa inggeris.

    Nie mesti anjing PR nie.

    BalasPadam
  4. Minah cina ini rasa dia dah lebih besar, tak sedar dia ni boleh mencari kekayaan di Malaysia tanpa ada gangguan dari peribumi... perlekehkan anggota Polis, lepas tu ugut konon.... kalau dia ni duk kat tempat asal usul nenek moyang dia, mungkin layak jadi pelacur je....

    BalasPadam
  5. Salam Ukhwah..

    Maaf PAB berkata2 :

    PAB nk bg pandanganlah...bagi PAB tak semua org cina kurang hajar mcm Kit Siang dan komunis2nya dan juga spt 'The Baby' MCA - Ka Siong. Sbb ada org cina yg dah tak mcm cina mcm rakan2 PAB.

    Kita jgn marahkan nyamuk kelambu dibakar...krn ada org cina yg kurang hajar kita nk hukum semua bangsa cina..itu tak adil dan tak baik utk BN krn UMNO perlukan MCA dan MCA perlukan Melayu. PAS dah tak boleh diharap..

    PAB sokong tindakan Nazri dan Hishamudin utk bertoleransi krn tidak mahu Tragedi 1969 berulang lagi..

    Krn kita terlalu marah,,kita hilang kesopanan dan kesusilaan sesama kita Satu Malaysia.

    Tak adil nk hukum Hishamuddin krn PAB kenal Hishamuddin sblm dia jadi wakil rakyat lagi. Kaedah Hishamudin mmg begitu bak spt pepatah melayu 'Menarik rambut dlm tepung, rambut tak putus, tepung tidak berselerak'.

    Kita semua kena beringat KDN adalah kementerian yg penting...kena adil utk semua..walaupun Hishamuddin pemimpin UMNO dia juga menteri utk semua rakyat Malaysia.

    Cuma PAB pohon semua umat islam terutamnya yg cintakan kedamaian agar org2 yg nk pecahbelahkan perpaduan dibukakan pintu taubat.

    Tak kira..kita melayu, cina atau india. kita tetap 1 Malaysia

    BalasPadam
  6. Kurang ajar punya betina komunis. Manusia macam ni patut dilucutkan kewarganegaraan saja.

    BalasPadam
  7. mcm haram jadah ..siut punyer betina

    BalasPadam
  8. 'So now I am going to make a police report'. Kenapa tak pegi balai polis bila disuruh oleh polis tu? Mula mula tak hormat kat polis lepas tu nak repot kat polis pulak. Bengong ke Minah ni?

    BalasPadam
  9. Inilah akibatnya jika Hishamuddin pondan melayan sangat karenah Cina2 biadap di Malaysia!

    BalasPadam
  10. polis tu sepatut nya lepas bagi saman terus blah aje, jgn di layan betina sial tu..Dia org boleh cas betina sial tu menghalang tugas polis sebab menconteng saman yang di beri kan

    BalasPadam
  11. Inilah satu contoh betina Cina sial yg mengedik ikut pornstar ketua dia!

    BalasPadam
  12. allah huakbar..menagis ambo jika anak ambo yg berpakaian polis itu..kenapa sampai begitu sekali anggota keselamatan di permainkan..hisyamudin mana kamu!!!!!ini lah akibat di biarkan rakayt sebgini bebas hidup dalam negara yg aman ini..

    BalasPadam
  13. jangan takut menti amaran akan memberi amaran 1 kali lagi, dia akan kata ini amaran kali terakhir.

    dah salah kena saman sain je lah ,polis tu minat nak mintak autograf :p

    yang rekod-rekod ni nak tunjuk polis tak buat keje kot. nanti saya boleh lawan dekat mahkamah. loyer saya banyak bagussss....

    Loyer kata saya boleh menang ini kes, kalau bayar denda RM300.00 tapi sebab naik mahkamah turun naik loywer buruk charge 1000 baru padan muka aku. sebab nak menang rugi lagi banyak.

    tu tak masuk lagi kena denda sebab conteng buku saman polis, silap-silap terbang RM2,000.00 padan muka hang...

    lain x kat sekolah kena belajar LAW, tentang rogol bawah umur, dan undang-undang jalan raya.

    BalasPadam
  14. Hisham ni menarik rambut dlm tepung, ada juga yg nak bela dia ye terpulang, rakyat tak bodoh bro yg boleh kita cakap apa saje, kalau dah melayu bakar gereja sekelip mata bicara dan masuk penjara, cina lempar botol arak dan kes nawee,hindraf yg biadap tu tak dak hal pun ini mendatangkan marah bro, apa org melayu ni bangsa yg bangsat ke bro, tak de maruah dan harga diri, apa hisham fikir dgn lepaskan bangsat2 tersebut mereka terus berubah jadi baik. hisham kena berundur ke kementerian lain, apa guna melayu berkuasa kalau maruah bangsa, agama dan tanahair dihina2.

    BalasPadam
  15. Minah bangang nikaki manipulasi..dia yg ditangkap buat salah, senang2 nak twist cerita polis pulak yang ugut dia..provok polis macam polis tu pengawas sekolah aja dibuatnya! Tahniah kpd 2 polis yang cukup sabar dan masih rasional walaupun terpaksa berhadapan dengan manusia seperti ini! Video ni sebenarnya telah membuktikan siapa yang betul dan siapa yang saja nak cari pasal, mengada-ngada dan nak tutup kesalahan sendiri dengan mencari kesalahan orang lain!

    BalasPadam
  16. Adakah pemimpin kita korup......lu fikir dan cari le bukti sendiri.

    BalasPadam
  17. Nama dia PAMELA LIM CHENG YOKE, umur 37 tahun. Masih ada saman $300 yang tak dibayar dari Kampar (Kinta).

    BalasPadam
  18. Salam Ukhwah

    Maaf PAB berkata2 :

    Bukan PAB nk bela HISHAMUDDIN. Tapi itu hakikat kebenaranya.

    Kenapa kes-kes yg berkaitan melayu...dibawa cepat ke mahkamah sbb MAJLIS PEGUAM MEMBANTU MEREKA MENDAPATKAN BUKTI PENDAKWAAN. Dalam kes melayu.. NAK DAKWA CAM NER TAK CUKUP BUKTI...MAJLIS PEGUAM tak bantu kita utk dakwa mereka sbb tue org dia. So PEGUAM KERAJAAN...jgnlah byk tido jer. ADA BUKTI bila2 masa KDN boleh dakwa.

    FIKIRKAN
    Kalau kita nk mengamuk membela nasib org kita pun..KALAU TAK CUKUP BUKTI BOLEH MENANG PENDAKWAAN KER? Ini Mahkamah SIVILlah bro...KENA ADA BUKTI yg cukup.

    Kes AnuWar Al-Cifut yg dah ada bukti pun asyik tangguh. Inika KES yg tak cukup bukti pendakwaan. Nanti rg kata BODOH PUNYA MENTERI...nk dakwa tak cukup bukti. DAKWA SALAH TAK DAKWA PUNSALAH JUGA.

    So...kalau deme jadi MENTERI KDN nk dakwa jugaker WALAUPUNHATI PUN TGH PANAS juga.

    SEBAB NK JADI HERO MELAYU...TAPI TAK CUKUP BUKTI NK DAKWA..jadi kes lainlah pula. Mudahlah DAPig dan Penipu Rakyat (PR) menjatuhkan HISHAMUDDIN. Kalau beliau jatuh BN pun kalah juga.

    Meminjam kata Dato Anifah Aman. Biar jadi BIJAK tapi jgn KURANG CERDIK.

    Itu maksud PAB...kalau nk MENANG...Menarik rambut dalm tepung. Bukan ayat tue juga ker DS Najib gunakan masa PERHIMPUNAN AGUNG UMNO tahun lepas sbg STRATEGI UTK MENANGKAN UMNO.

    Kpd blog Pro-Kerajaan, jgnlah SERANG PEMIMPIN KITA MELAMPAU SGT. ITU AKAN JADI SENJATA MUSUH POLITIK KITA.

    Hishamuddin bukan tak tau ada antara kita tak suka dengan KAEDAHNYA... Tapi boss dia kata EXCELENT. Dia org yg pimpin negara. Dia org tau pro dan kontranya.

    Kita sbg rakyat mmg suka menunding, tapi bila dah jadi MENTERI adakah kita kaan sekonsiten skrg (Menunding kesalahan pd org lain walaupun dah berkuasa). PR Bolehlah.

    PAB TETAP MENYOKONG HISHAMUDDIN KERANA 'BIAR BERALAH TAPI KITA MENANG DIAKHIRNYA' Bukan 'MENANG SORAK TAPI KG TERGADAI.

    BalasPadam
  19. yang jelas keturunan komunis di Malaysia ini memang bencikan Islam dan Melayu. Asal Islam dan Melayu saja mereka benci...benci sangat-sangat! contoh: Penderaan pembantu rumah dari Indonesia(Melayu) selalu dilakukan oleh orang Cina/India....!
    penghinaan yang lain-lain tu ! analisalah sendiri.

    BalasPadam
  20. amoi bijik kelentit panjang ni memang sial..
    kurang ajar..
    kani nabu cibai..

    apasal polis tu tak panggil "radio car"..
    bawak aje ke balai..
    tulis saman tu biao banyak banyak kesalahan dia..
    1. guna handphone masa memandu
    2. menghalang tugas polis
    3. tak pakai tali pinggang keledar
    4. menghina tugas polis
    5. nombor plate pecah
    6. lampu signal tak menyala
    7. langgar lampu merah
    8. lampu brek tak menyala
    9. mengambil gambar mencabar menghina tugas polis
    10.memperlekeh undang undang
    charge amoi biji panjang tu macam macam..
    biao padan dengan muka dia..
    barua punya amoi..

    nama : PAMELA LIM CHENG YONG
    I/C NO : 731228145564
    NO. KERETA : WJY 5702
    (blurrr la...)

    patutnya polis tu pun.. amek sekali gambar amoi sial tu..

    BalasPadam
  21. ALJUBURI
    Eloo..korang manatau, ini la contoh yang PM kita kata rakyat M'sia yang setia paham??
    Pendatang adlah dulu tok nenek derang, sekarang derang nie adalah rakyat M'sia yang setia..macam pukimak!

    BalasPadam
  22. PENA AGENOZ,
    bukti x cukup? namewee dgn minah cina sial ni siap tangkap gambar masuk youtube belum cukup bukti lg ke??? soal menang kalah kat mahkamah sbb geng depa tu lg pandai ckp no 2. agak2 la nak defend si hisham. wpun en dah kenal si hisham ni lama mcm en ckp, dia tetap org politik. bukan senang nak tafsir or kenal hatibudi org politik. hatta isteri ngan anak2 sendiri belum tentu kenal.

    jentayu

    BalasPadam
  23. depa nak sangat 13 mei ka/kita boley bagi...

    BalasPadam
  24. Eh fark you all lah.WE all know the girl is wrong.But dont make it racial issue ok pigs!

    Without us,you wouldnt even have a house to stay now!

    Kafir Kafir,you all think you very clean izzit?

    You rape,snatch thief,buang anak,minum arak,curi all number 1!

    Go and rot in hell lah piece of shits!

    Ppl like you bring the nation down.
    Ppl like you waste the countries resources.
    All come from kampung to the big city and bring ur kampung lifestyle here!
    Pls be more modern ! You ppl are the worst scumbags in the universe!

    Dont understand ENGLISH?! Go read up dudes! Cuz you guys are a whole load of rubbish!

    Good riddance ,Bad rubbish!

    Pray 5 times a day but racist like hell! Go and die lah!

    BalasPadam
  25. Haha,yea kita dera our INdon maids,

    But wait,how about you? You rape ur girlfriends,you snatch ppls handbag,you throw your own baby away,you drink alcohol.

    Is this what ISLAM taught you ?! Can you pls answer this question?!!!!

    You can call us whatever you want,but in the end,you guys are the biggest losers!

    You will be stupid,poor and forever stuck in those pathetic jobs you are doing now like

    1. Office boy
    2. Posmen
    3. Jurutol


    Because of your mindset that will never change,sorry to say,you guys will always be losers for life no matter how many times you pray!

    God Bless You All!

    BalasPadam
  26. hisammestiresign14 Oktober 2010 4:00 PTG

    kepada yg beria ia nak bela hisam tolong komen kenapa menteri2 kdn sebelom ini..boleh urus kdn ngan baik ??
    dulu pon mencabar...
    tindakan dan keputusan mereka..boleh membuat banyak pehak tutup mulut..x banyak yg berani kurang ajar.. dan rakyat pon senang hati dan puas hati..
    itu menunjukan hisam x punya kebolehan dan bijak macam menteri2 dulu tuh..
    x gitu??

    BalasPadam
  27. apa apajelah...

    BalasPadam
  28. Video tu di buat dgn terancang. Tujuannya nak melekeh2kan polis dan menjatuhkan maruah melayu keseluruhanya.
    Ini provokasi. Kita tengoklah saje setakat mana kita bolih sabar.
    Kita dah kena kencing, berak dan diludah2.
    Melayu ni jenis yg termulia dan sabar atau pun sebodoh2 bangsa.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online