BREAKING NEWS

Edisi Misteri!! Penyokong pengamal homoseksual bantah konsert artis homoseksual..


Pelik bin ajaib!!! Kenapa Pemuda PAS yang wala' dan taksub kepada ketua Pakatan yang mengamalkan aktiviti gay dan homoseksual seperti Anwar sanggup membantah konsert Adam Lambert?

Timbalan ketua Pemuda PAS iaitu Azman Shapawi Abd Rani memberi alasan bantahan tersebut ialah kerana ia bakal membawa "keruntuhan akhlak masyarakat", khasnya dikalangan anak muda.

Dan Pemuda PAS menuduh kerajaan tak peka dan perlu bertanggung jawab menarik balik konsert tersebut.

Tahu pula Pemuda PAS ini bahawa amalan gay dan homoseksual itu tak baik untuk masyarakat dan juga golongan muda. Tapi kenapa mereka-mereka ini masih lagi menyokong dan berbumbungkan Pakatan yang dikepalai oleh pelaku homoseksual?

Mat Sabu sendiri mempopularkan panggilan Al Juburi kepada Anwar pada lewat tahun 97. Ini bermakna PAS sudah sedia maklum dengan aktiviti songsang yang menjadi amalan Anwar.

Dan pasti Mat Sabu juga lebih sedia maklum tentang perangai Anwar. Saya sarankan supaya Azman Sharpawi rujuk kepada Mat Sabu untuk penerangan lebih teliti tentang kisah Al Juburi ini.

Tak payahlah Azman Sharpawi menyuruh kerajaan supaya peka dengan perkembangan budaya songsang amalan homoseksual kerana dia sepatutnya menasihati partinya sendiri terlebih dahulu!

Mungkin Anwar juga suka dan menjadi penonton dikedudukan yang paling depan sekali jika Adam Lambert dibenarkan bernyanyi dan menari di dalam negara. Siapa tahu kann?

Oleh itu, Pemuda PAS jangan hanya tahu menuduh punggung orang lain hitam sedangkan punggung mereka sendiri lebih hitam dan berkerak-kerak keadaannya.

3 ulasan :

  1. Mungkin hukum hudud yang akan disalahkan....

    Ketiadaan 4 saksi adil, yang beragama Islam, saksi lelaki, saksi nampak dengan mata kepala sendiri proses "umpama lesung dengan antan", tempat dan waktu yang sama & bukan muslim yang derhaka.

    Penuduh telah bersumpah tetapi didak mahu disambut...

    BalasPadam
  2. mat sabu tak berani bagi nasihat dan komen. takut kena 'posting' jawatan lagi.

    al juburi kan bakal menajdi mursyidul hamPAS yang baru. terbukti diuji secara klinikal - nik aziz.

    ahak ahak ahak

    BalasPadam
  3. memberi alasan bantahan tersebut ialah kerana ia bakal membawa "keruntuhan akhlak masyarakat", khasnya dikalangan anak muda.

    Bukannya bakal lagi. adam lambert tak datangpun dah bersepah golongan gay kat malaysia ni..alasan tak logik langsung hahahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online