BREAKING NEWS

Edisi Bongkarr!!! Setiausaha PAS cawangan jadi pengundi cabang PKR Taiping.


Pemilihan pimpinan PKR semakin panas dan pelik. Saya mendapat berita bahawa salah seorang ahli Pas di Perak iaitu Saudara Abd Rahman Omar, telah menerima notis mesyuarat agung cabang Taiping bagi sessi 2010.

Di atas notis Mesyuarat tersebut tertera nombor keahlian PKR A-070001004 dan juga dialamatkan kepada Abd Rahman. Peliknya, dia menyatakan bahawa tidak pernah mengisi borang keahlian untuk menjadi ahli PKR.

Abd Rahman Omar adalah ahli PAS seumur hidup dan juga merupakan Setiausaha Pas Cawangan. Bagaimana pula ahli PAS boleh mengundi untuk menentukan pemilihan cabang PKR?

Menurut Abd Rahman, telah dua kali dia dipanggil untuk mesyuarat sejak 2009. Ini merupakan satu perkara yang luar biasa kerana dia langsung tak mengenali kepimpinan PKR di kawasan yang terbabit.

Apakah ini menunjukkan bahawa terdapat pengundi HANTU didalam pemilihan PKR kali ini? Dan apakah pemilihan pimpinan PKR cabang dan nasional tidak bersih dan penuh penipuan?

Pengikut Pakatan selama ini selalu menuduh UMNO dan BN mengamalkan budaya tak sihat didalam pemilihan parti, tetapi kini terbukti bahawa parti merekalah yang parah hinggakan pengundi HANTU serta kempen ganas digunakan didalam pemilihan pemimpin.

Jelas kini, pemilihan PKR bakal menuju kehancuran!!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online