BREAKING NEWS

Edisi Bongkarrr ! Pemimpin2 PKR bersenang lenang di Hotel mewah.

Hotel Corus Paradise, Port Dickson

PKR sekali lagi akan menganjurkan pemukiman (retreat) hari ini dan esok dalam usaha memperkukuh kepemimpinan, yang dianggap tidak mencapai tahap yang dikehendakki.

"Retreat" itu, yang akan di adakan di Hotel Corus Paradise, Port Dickson, Negeri Sembilan, adalah kesinambungan dari seminar tertutup baru-baru ini, dalam usaha Pakatan Rakyat untuk merampas kuasa kerajaan pusat menjelang pilihan raya umum akan datang.

Ini belum dapat tawan Putrajaya, kalau dah dapat.... pemimpin PKR tidak bermeeting, berbincang di sini lagi, apatah lagi untuk ber"retreat". Mereka tak mainlah meeting dalam negara. Mereka akan berbincang, paling tidakpun kat London atau Paris....!!!

Pemimpin utama pusat termasuk ketua umum Datuk Seri Anwar Ibrahim dan dari bahagian (cabang) di seluruh negara akan menghuni di bilik mewah ini sepanjang tempoh pemukiman.



Patutpun Ahli parlimen PKR Kapar, S Manikavasagam tidak gembira dengan pemukiman (retreat) parti di Port Dickson.

"Kalau sekadar bincang mengenai persiapan mengenai jentera pilihanraya di peringkat bahagian atau negeri tidak perlulah buat retreat.

"Cukup dengan perbincangan oleh MPP dan biro politik sahaja," katanya yang berasal dari Perak.

Bila menjelang pilihanraya, pemimpin mendendang lagu sedih dan sayu, minta bantuan dan sumbangan daripada ahli dan penyokong. Bila suasana reda dan mereka ingin bersuka, maka dianjurkanlah beranika rencana merancang helah untuk mereka bergembira di sana...!!!


Sumber dari Mohd Sofi Yassin


p/s: Apakah ini ada kaitan dengan hasil lumayan "projek korek mengorek" di Selangor? Hanya Khalid gagap saja boleh menjawabnya.

9 ulasan :

  1. BIASAK LA BRO..DUIT PUNAISIHAT X HABIS MKN!. PELIWAT BIKIN RETREAT SB NK TENGOK BONTOT SAPE PALING BESAR!. NANTI BLEY LA DIA TARAH KT SUITE DELUXE! KEHKEHKEH >|D

    BalasPadam
  2. Untung pasir Wet Land?

    Kira dari diskaun Rm 4.00 seton @ 400,000 ton yang dah di jual = Rm 1.6 mil bang..

    Logik nya diskaun pasir tsb tak perlu memandangkan perkara2 berikut (kalau ada pun max 10%);

    1. Permintaan pasir tinggi utk kwsan Dengkil,

    2. Bayaran jualan = kredit (sepatutnya cash before delivery / top up prepaid),

    3. Diskaun sampai dekat2 25%? Volume sale? Ini bukan consumer produk yang terpaksa lalu distribution chain la (distributer, wholeseller, retailer & consumer) dan yg utk jualan di hardware, semua cost dah di peruntukan.

    4. Say "kickback" 50% pun dah Rm 800k..

    Minta jawab la YB Yaakob, YB Suhaimi & bos2 Kump Semesta.

    BalasPadam
  3. Mmg dri dulu lg bgsa diorg nie x bleh dipisahkan dgn fhaman komunis..

    BalasPadam
  4. hehehe...jubo sapa la plak yg akan kena balun di PD nanti. bebaik dgn ketua pembangkang tu. nafsu dia lain macam skett.

    BalasPadam
  5. YA ALLAH JGN KAU BIARKAN ANWAR INI MENGUASAI MALAYSIA..ini YA ZUL JALALI WAL IKRAM...YA RABB..kekalknlah parti UMNO DI MALAYSIA INI YA ALLAH.SATUKANLAH UMNO DAN PAS YA ALLAH...Jauhilah parti dajjal PKR dan DAP syaitan ....

    BalasPadam
  6. PKR =Parti Kencing Rakyat hahahhaha

    BalasPadam
  7. PKR Adalah Sebuah Parti Politik Yang Ditubuhkan Untuk Membela Nasib Anwar..Tetapi PKR Bukan Sebuah Parti Politik Yang Ditubuhkan Untuk Membela Nasib Rakyat..Hidup Parti Kian Rebah..Hehehe..

    BalasPadam
  8. PKR-DAP-PAS sekarang bila jadi kerajaan negeri Selangor, habis mundur selangor jadi negeri lombong balik macam 70an ... kalau memerintah Malaysia habis la ....

    Sirap

    BalasPadam
  9. Wah... hebatnya tempat pemukiman Pengencing Rakyat ni. Nak berbincang pasal strategi pilihanraya pun kena buat di hotel ye??? Siap tempah bilik ke???

    Cakap kat AnWAR jangan bawa pembancuh kopi sampai dalam bilik sudah la. Kalau tidak, ada lagi kes 'konspirasi' liwat 3 pula nanti. Pening kepala Kak Jijah nak menjawab pada wartawan, kat mana AnWAR waktu kejadian tu nanti....

    Ingat ye wakil rakyat Pengencing Rakyat, bukan apa..... 'Sediakan kondom sebelum liwat'.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online