BREAKING NEWS

Makcik pakai tudung selamba curi ARAK tepi jalan..





Bila kita suruh orang makan daging babi….Tak nakkkk!! Harammmmm katanya! Bila kita suruh pegang anjing…. Eeeiiiii tak boleh Tuhan marah nanti! Kalau yang tu tahu pulak halal haramnya…. Bila mencuri korang tahu pulak cakap itu kerja haram!

Tapi kalau situasi macam ni apa pulak yang korang nak cakap?? Rezeki jatuh dari langit ke atau rezeki jatuh dari lori?? Tak faham betul kadang-kadang dengan perangai ummah melayu ni.. Korang cakap tak baik mencuri tapi ini apa cerita??

Korang kebas barang-barang yang terkeluar dari lori ni halal ke?? Mentang-mentang la lori tu terlibat dalam kemalangan, korang suka-suka hati je ambil kesempatan kebas air tin minuman yang dibawa lori tu.

Aksi tak tahu malu segelintir rakyat Malaysia ni di ambil di Aeon Big Klang.. Macam berpesta owwwww dorang kebas air tin tue! Berbandle-bandle… Lebih mengejutkan orang melayu pun ada jugak yang ambil air tin tu.

Korang tahu tak tu air apa?? Bukan air tin Coca Cola ke apa tapi air tin minuman keras… Pendek kata air arak la. Sudah la perbuatan dorang tue pun dah di kira haram, ini kebas pulak air haram tuuu!! Eshhhh tak tahu la nak cakap macam mana… MEMALUKAN!!

1 ulasan :

  1. Itu makcik PKR lah...pengamal seks bebas ...penyokong mak lampir...tengok tudung kaler biru muda tuuu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online