BREAKING NEWS

500 ribu orang serbu ceramah Anwar di Perak.. (BERGAMBAR)

Kesesakan jalan yang teruk sepanjang 30 kilometer.., talian komunikasi hampir lumpuh akibat dari permintaan melebihi had.., dan juga puluhan ribu sukarelawan terpaksa dikerahkan semasa ceramah Anwar di kawasan Perak Tengah semalam.

Gila lah beb.., dianggarkan hampir 500 ribu rakyat Perak membanjiri kawasan ceramah Anwar hanya semata-mata untuk menyaksikan sendiri bakal Perdana Menteri yang dorang sayangi tu..

Dan gua rasa terharu sangat apabila pengacara majlis ceramah tu mengumumkan, Anwar adalah merupakan "KHAZANAH NEGARA" yang patut dijaga oleh semua rakyat.

Baru gua sedar, Anwar adalah aset penting bagi Malaysia.. Bahkan, Anwar lagi penting dari kapal selam Scorpene yang mahal tu beb.. Fuhhh.., memang luarbiasa manusia bernama Anwar Ibrahim tu!

Berkenaan pasal ceramah di Telok Bakong semalam, Anwar seperti biasa merayu rakyat supaya jangan percaya kepada media kerajaan yang dikatakan suka buat fitnah terutamanya pasal isu Israel..

Anwar kata dia sebenarnya sokong Palestin tetapi diputarbelitkan oleh media Umno kononnya dia sokong Israel.. Ishhh.., jahat sungguh Umno ni kann..

Anwar juga menyeru anak-anak muda supaya sedia berkorban untuk dirinya..., Opss.., untuk rakyattt... Dan Anwar suruh rakyat buat pilihan yang betul di PRU13 nanti agar dia boleh ke Puduraya Putrajaya..

So.., berteraburanlah airmata 500 ribu para hadirin kat situ akibat dari terharu dengan keikhlasan Anwar untuk membela nasib rakyat beb.. Kalah doa munajat Hasan Ali tauu..

Gua dapat rasakan satu aura menyelubungi gua dan 500 ribu rakyat ketika itu.. Aura yang menunjukkan bahawa Anwar akan jadi Perdana Menteri.., bukan di Putrajaya.., tapi di Muzium Negara...

Kan pengacara Majlis ceramah tu sebut Anwar sebagai "KHAZANAH NEGARA".., so dia harus diletakkan di tempat yang sepatutnya iaitu di Muzium Negara lahh.. Betul tak? Hahahahaha...

Jom layan gambar....



11 ulasan :

  1. woiiiii ramai gile tu...huhuhu

    BalasPadam
  2. dengan bangganya nwar berahi menipu mereka dan dengan banggangnya mereka merelakan diri mereka ditipu olih nwar.

    BalasPadam
  3. 500ribu!!! hahahahaha

    BalasPadam
  4. tengok penceramah tu macam orang dari tanjung rambutan atau hospital "otak senget" di tampoi. Kazanah negara kebenda. dia ni patut jadi presiden bukan PM....presiden gay sedunia

    BalasPadam
  5. 500 ribu sampai tak cukup tanah nak duduk hahhahaah
    Admin lu punya cerita gempak giler hahahah

    BalasPadam
  6. Helo!...Dia ni penyokong kuat PELESIT TIN lo!!!
    Jangan tak tahu!!!

    BalasPadam
  7. Assalam Bro

    Sian betul ramai tu Bro... 500,000 umat yang tak jumpa jalan pulang untuk bertaubat.... Siap kena tipu dengan si putar alam lagi..

    BalasPadam
  8. Kalau sah masuk muzium bakal jadi JENGLOT le nampaknya. Hu..hu..

    BalasPadam
  9. BETUL 500,000 TERMASUK HANTU....

    errr kena panggil Seekers nih

    BalasPadam
  10. Nuar nuar , dia bukan nya khazanah negara bernama MALAYSIA tapi khazanah negara bernama UNITED STATES OF AMERICA / ISRAEL. Bengong lah kalau 500 ribu yang datang jangan jangan 500 orang aje tu pun termasuk batu batu nisan kot

    BalasPadam
  11. kau lah paling manang mpp... lucu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online