BREAKING NEWS

TERKINI !!! Ahli Parlimen PKR hentam polisi DAP Penang..


Selama 3 tahun regim DAP perintah Penang, seluruh rakyat negeri ni tahu bahawa bangsa melayu semakin terpinggir di dalam negeri..

Bukan saja bangsa melayu jadi mangsa kezaliman regim zionis DAP ni beb.., kaum India jugak terima nasib yang sama.. Contohnya apa yang jadi di Kampung Buah Pala..

Dan selama 3 tahun melayu dan India menderita di Penang, hanya BN saja yang tampil membela nasib dorang.. PKR dan PAS dah macam pondan bila berhadapan dengan DAP dalam isu rumah dan tanah ni..

Tapi gua terkejut beb.., sebabnya hari ni gua terbaca satu kenyataan dari Ahli Parlimen PKR yang menentang polisi DAP negeri.

Cuba korang baca dibawah ni...

Anggota parlimen Balik Pulau Yusmadi Yusoff hari ini berjanji tidak akan bertanding lagi dalam pilihan raya akan datang sekiranya terdapat rumah menjadi korban pembangunan di kawasannya.

Anggota parlimen PKR itu berkata, tidak ada gunanya beliau menganggotai Dewan Rakyat sekiranya penduduk kawasan itu, terutamanya yang miskin hanya beratap langit.

Yusmadi berkata, masalah pengusiran dan perobohan rumah di Balik Pulau kini sudah berada pada "tahap kritikal".

Sambil meluahkan kekecewaan terhadap rakan-rakannya dalam Majlis Perbandaran Pulau Pinang yang gagal hadir mendengar keluhan penduduk, Yusmadi berkata masih banyak kes melibatkan projek pembangunan di kawasan itu masih didengar mahkamah. - MalaysiaKini.

Apakah Yusmadi akan dipecat oleh Lim Guan Eng kerana menolak polisi DAP yang rakus merampas hak bangsa melayu dan kaum India di Balik Pulau?

Apakah Yusmadi sudah berpaling tadah dari Pakatan? Dan apakah Yusmadi sudah mulai sedar tentang kezaliman puak-puak kiasu DAP di Penang ni?

Kita tunggu je lah nasib Yusmadi selepas kenyataannya yang mempertikaikan kezaliman kerajaan negeri meroboh dan merampas tanah di Balik Pulau..

Gua rasa, mesti lepas ni puak-puak PKR akan kata Yusmadi dah jadi ejen Umno dalam Pakatan.. Biasalah..., semuanya kan salah Umno...

10 ulasan :

  1. ala nk wat simpati tarik undi melayu....nape br skrg nk bersuare jd wakil melayu....udah2 la pkr woi...agak2 nye die rase nk kalah la2....

    BalasPadam
  2. menyesal kemudian tanah melayu sudah bertukar tangan... sayu menyusuri jalan yang dahulunya bendang melayu kini milik kekal cina...

    Kenangilah bait-bait lagu Anak kecil main api... sewaktu kita di sekolah dulu..

    BalasPadam
  3. hahahahah..baru ko tahu...bodoh......bagi syarat pulak...sudah lah..inilah melayu Pulau Pinang paling tak guna....sokonglah lagi...Bahalol...

    BalasPadam
  4. PKR Go To Hell
    PAS Go To Hell
    DAP Go To Hell

    BalasPadam
  5. Satu tabik hormat perlu di berikan kepada YB yang berjiwa rakyat seperti ini.... YB Yusmadi seorang wakil rakyat yang bertanggungjawab dan juga mempunyai tokoh sebagai seorang pemimpin yang boleh di ketengahkan lagi...

    BalasPadam
  6. Pemimpin Pakatan Haprak sendiri dah sedar kerajaan DAP Penang menindas Melayu Balik Pulau... Pengikut2 PAS/PKR bila nak sedar?

    NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. Ala ......... Yusmadi tu berlakon je tu.

    Nak mintak simpati ler tu. Tapi kalau nak berenti lagi baik tu. Sebab dia dah tahu dia akan kalah dalam PRU13 nanti.

    Daripada diri kamu dikalahkan nanti, lebih baik berenti sebagai hero ala Robin Hood.

    Keciannye.........

    BalasPadam
  8. Pekan Balik Pulau banyak anjing liar merayau lah..dah lama aku tengok.Kat pasar..kat tengah pekan...tkasih.Mat Tajam.

    BalasPadam
  9. Alahai .... tak payah la buat muka toya yusmadi oiii .... geng hang la jugak tu .... sekapai dgn karpal dan guan eng.

    Harga rumah di balik pulau naik mencacak punya tinggi. Baru ni keluaq iklan harga RM500k++ utk keluasan 1500 kps.

    Melayu mana yg kaya sangat yg boleh beli rumah mcm tu.

    BalasPadam
  10. Sejak merdeka lagi Dap telah menunjukkan sikap anti Melayu, semua Melayu tahu tapi yang jadi barua Dap tak mahu menerima. Sekarang lihatlah apa yang mereka buat, Masih belum terlambat untuk kita kuburkan puak cauvinis anti Melayu di Pulau Pinang. Sedarlah siapa diri kita, kulit kita, bahasa kita, agama kita, budaya kita, keturunan kita. Mereka tidak merasa beruntung kalau membela Melayu dan Islam, marilah bersama Barisan dan perjuangkan Melayu dan Islam.

    Ya Allah, lindungilah kami dari kejahatan mereka yang zalim.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online