BREAKING NEWS

[BERGAMBAR] Ceramah Mat Sabu DISERANG.. Tahniah rakyat Muar Johor!


Semalam, Jendral Mat Sabu yang merupakan penyokong kuat Regimen ke-10 komunis Malaya telah dijemput bagi mengadakan satu ceramah di kawasan Muar Johor.. Turut bersama beliau berceramah ialah CheguBard.

Ceramah Mat Sabu yang dihadiri oleh hampir 300 pengikut tegar PAS di Johor berakhir dengan kekecohan apabila mendapat respon negatif dari majoriti penduduk Johor.


Ternyata kehadiran Mat Sabu dibumi Johor ini langsung tak mendapat restu dari penduduk-penduduk setempat. Buktinya, ceramah Mat Sabu itu telah "diserang" oleh sekumpulan rakyat tempatan..

Kumpulan yang dianggarkan seramai 100 orang itu telah membawa sepanduk mengecam Mat Sabu serta mendesak mahu menyerahkan memorandum bantahan kepada Mat Sabu.


Namun mereka telah dihalang oleh Unit Amal PAS serta Skuad AMK Johor dari mendekati Mat Sabu.

Berlaku sedikit kekecohan dan aksi tolak menolak tetapi ia berjaya dileraikan dengan campurtangan pihak Polis dan juga FRU yang sedia mengawal kawasan ceramah.


Mat Sabu akhirnya terpaksa menerima memorandum dari kumpulan terbabit setelah dinasihati oleh Pegawai Polis disitu.

Wakil kumpulan berkenaan juga dibenarkan berucap diatas pentas ceramah bagi meluahkan kekecewaan mereka terhadap Mat Sabu.


1 ulasan :

  1. Komen-komen anjing PAS tak berfakta dan fitnah belaka. Celaka lah kamu penyokong PAS. Kalau kau orang ada fakta pergilah buat laporan kalau tak nak kat polis atau SPRM adu lah kat SUHAKAM ke kat majlis Peguam ke, kat Ambiga ke.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online