BREAKING NEWS

Kuat Kencing.... Khalid Ibrahim jangan jadi MUNAFIK !!!


Baru-baru ni Menteri Besar Selangor, Khalid gagap umumkan nak bagi Wifi free tahun depan, gaji minima RM 1500 dan juga air paip percuma..

Ramailah puak-puak Pakatan melompat sakan dengan janji-janji terbaru Khalid serta Pakatan di Selangor tu.. Banyak yang dijanjikan tu beb.. Senang lah rakyat Selangor lepas ni yee..

Tapi gua musykil satu perkara.., kalau janji lama belum selesai, buat apa war-warkan janji baru pulak? Habis yang janji lama tu sapa nak tunaikan? Takkan Najib dengan Muhyidin kena settlekan kot?

Khalid janji dulu nak kurangkan cukai pintu sebanyak 20%.., nak bagi hadiah RM1000 untuk pelajar-pelajar cemerlang dan hadiah khas RM2000 untuk pelajar-pelajar yang berjaya memasuki universiti..

Tu belum kira lagi Khalid janji untuk bagi bantuan kewangan kepada ibu mengandung, bantuan khas RM2500 untuk kematian dan juga bantuan kebajikan RM 100 kepada keluarga miskin..

So..., rakyat Selangor patut desak Khalid dan Pakatan haram tu tunaikan semua janji-janji dorang sebelum buat janji-janji baru..

Kalau janji lama pun tak mampu nak buat.., takkanlah dia mampu nak tunaikan janji baru..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online