BREAKING NEWS

WAJIB TENGOK!!! Video dan gambar penyokong Mat Sabu minta sedekah di Mahkamah..


Malu beb... PAS kata dorang perjuangkan negara berkebajikan.. Tapi sekarang ni gua rasa itu bukan perjuangkan kebajikan untuk rakyat, tapi sebaliknya kebajikan untuk pemimpin-pemimpin PAS sendiri..

Korang tengok video dan gambar yang gua letak kat sini.., macam ni ke pemimpin yang berjuang untuk rakyat?

Bukannya Mat Sabu nak tunjuk prihatin pada rakyat, tapi dia sendiri yang suruh orang prihatin pada dia.. Itulahhh..., lainkali kalau dah tau tak ada duit nak bayar jaminan, jangan cari masalah..

Yang pengikut PAS tu semua pun tolol.. Patutnya biar je Mat Sabu tu merengkok dalam lokap pasal tak boleh bayar duit jaminan.. Baru padan dengan muka dia!!!






10 ulasan :

  1. 'Bau mah melekit lagi' mana ada malu. Hahaha...duit RM1 pun banyak.

    BalasPadam
  2. Mulut dia celupar, poket orang lain yang robek

    BalasPadam
  3. piaq pi sama dia....masa ceramah tak gunakan otak yang dikurniakan Allah untuk kerja2 kebaikkan. Ikut sedap mulut...kerana pulut santan binasa, kerana mulut kocek pengikut yang binasa...piaq pi sama diaorang....

    BalasPadam
  4. ala tak lama lagi mat sabung akan buat road show tajuk dia "mendedahkan fitnah umno", dalam ceramah tu biasaklah dia akan kutuk umno habis-habisan. dan lepas tu lancar tabung derma jihat bantu pejuang komunis isle yang teraniaya untuk bayar kos guaman, perbicaraan dan kos jamin. aku yakin ramai pengikut tegar pas akan hulur duit, gelang emas dan sebagainya untuk membela pejuang komunis isle ni.lepas tu buat sembahyang hajat dan bacaan yasin perdana minta allah musnahkan kebatilan iaitu dosa menfitnah iaitu fitnah olih umno kerana tuduh dia main puki bini kawan dia, fitnah olih umno kerana siar rakaman perbualan lucah antara dia dengan bini kawan dia (termasuklah juga dosa orang fitnah polis langgar dia dengan lori), dan father nicky pun berdoalah agar puak-puak yang batil dan penfitnah itu berpecah belah dan hancur berkecai, kemudian berkat doa father nicky ni parti pembohong adalah sunnah, puak kencing rata-rata dan dua-dua aku pulas pun punah ranah lah adanya. AMIN.

    BalasPadam
  5. Dia tak kisah kalu kena Saman disbbkn kebodohan dia pun,sbb dia tahu para pengikut dia lagi bodoh Dan sanggup keluar duit bayar Saman utk dia,jadi Gaji MP Dan Gaji sykt air pinang dia blh joli kawin lagi ckpkan kouta 4anboini sapa lg dia nk sapu

    BalasPadam
  6. Kopiah tuu tak lebih sebagai mangkuk penadah jeaa...

    BalasPadam
  7. alah biasalah dia...tak caya nanti bila dpt byr duit jaminan dgn bangga dia akan ckp....klau dia salah org takkan ada org yg masih nak tolong dia...dan dia masih kuat berpengaruh...rakyat menyokong dia...nie semua antara modus operadict dia nak serang sistem kehakiman...dan last ayat biarlah rakyat yang menentukan dia bersalah atau tidak....mat sabu..mat sabu..

    BalasPadam
  8. takan raja liwat tak sponser, Mat Sabu bukan ka Kuda liwat aljuburi...LGE/LKS.. Kita Serupa...

    BalasPadam
  9. tunku abdul rahman pon mntak derma gak utk ke London..so??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online