BREAKING NEWS

LAGI HOT DARI VIDEO SEKS!! LIM GUAN ENG KATA PAS RASIS DAN EKSTREMIS...


Korang baca elok-elok apa yang kapir Regim DAP ni cuba nak cakap... Kalau dia kata perpaduan PAS dengan UMNO akan menyebabkan kesusahan pada orang cina, itu gua tak kisah...

Memang selama ni puak-puak kapir mata sepet ni tak suka bangsa melayu bersatu. Tapi bila kapir Guan Eng ni kata penyatuan PAS dan UMNO umpama gabungan golongan RASIS dan EKSTREMIS.., itu sudah tunjukkan pandangan DAP yang sebenar pada PAS..

Korang semua memang dah tau yang DAP selama ni kata UMNO tu parti rasis.., tapi pernah tak korang dengar dorang tu kata PAS ialah parti Ekstremis? Haaaa..., sekarang ni korang dah dengar..

Yang ni lah imej PAS dimata puak-puak kapir Harbi tu selama ni.. Ini pun bangang sangat ke puak-puak PAS nak sedar?

Apa kejadahnya yang juak-juak PAS sanggup jadi pencacai dalam gerombolan Pakatan? Cina kapir panggil lu semua ekstremis islam pun lu sanggup berpeluk cium lagi ke? Bangang sungguh!

Nampak tak puak-puak komunis ni tak suka pada bangsa melayu.. Walaupun gua rasa PAS tu adakalanya macam Haram.., tapi dorang tu tetap parti MELAYU kedua terbesar selepas UMNO..

So, Guan Eng memang celaka sebab dia tak suka melayu bersatu dan membuktikan selama ni bangsat ni semua hanya mempergunakan melayu bengong dalam PAS!


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online