BREAKING NEWS

GUAN ENG KANTOI KENCING DEPAN RUMAH.

Gua kesian betul bila cacai-cacai Pakatan melopong kena tipu dengan Guan Eng di Penang pasal pembinaan terowong dasar laut yang kononnya bakal dibina bagi mengurangkan kadar kesesakan jalanraya di sebelah pulau.

Bukan main lagi para pencacai penjilat Tokong tu suka bila Guan Eng kata Penang akan ikut jejak langkah Hong Kong didalam pembinaan terowong tersebut. Dan buka main senyum kesatuan cacai Pakatan semalaysia apabila Guan eng kata Penang akan jadi makmur macam Hong Kong satu hari nanti..

Guan Eng kata, Hong Kong tak ada masalah bina terowong dasar laut walaupun dorang dah ada tiga jambatan disana. Dan Guan Eng juga kata terowong lebih mesra alam berbanding dengan jambatan untuk kenderaan.

Walawehhh..., puak-puak cacai tu semua tahu ke macam mana rupa terowong dasar laut di Hong Kong tu? Main terima je bulat-bulat apa yang Apek Tokong tu kata tanpa gunakan sedikitpun otak yang Tuhan bagi.. Standart cacai betul lahh!!

Untuk pengetahuan semua bukan cacai.., terowong dasar laut di Hong Kong panjang puratanya adalah 2KILOMETER SAHAJA. Kalau ada pun, ia tak lebih dari 4 kilometer panjang.

Kerana apa dorang tak buat terowong panjang-panjang beb? Sebabnya terowong dasar laut ni susah nak jaga dan berisiko tinggi. Kalau setakat 2-4 kilometer tu kira ok lagi lah.. Itupun tergugat jugak kalau gempa bumi terjadi..

Bayangkanlah kalau buat terowong sepanjang 13 kilometer dari Gurney ke Bagan tu.. Sapa berani nak lalu ikut terowong beb kalau risiko dia tinggi banget?

Dan lagi satu.., di Hong Kong dorang buat terowong dasar laut sebab masalah kabus yang selalu ada di atas jambatan dorang.. Terowong tu kira sebagai laluan alternatif la kalau kabus melanda sampai tak nampak jalan..

So kesimpulannya.., Guan Eng memang dah jangka puak-puak cacai Pakatan akan terima bulat-bulat apa juga yang dia kencingkan ke dalam mulut dorang..

Guan Eng tahu puak-puak cacai Pakatan tu semua bukannya tahu guna otak.. Pasal tu apek Tokong hentam saja bagi contoh Hong Kong..

Confirm kalau sebut Hong Kong, puak-puak cacai Pakatan akan ingat Jackie Chan dan juga Andy Lau.. Tak pun dorang akan terbayang kehenseman Stephen Chow didalam filem Kungfu Hustle...

Cuma Anwar je lain beb.. Gua yakin kalau sebut Hong Kong, Anwar akan segera terbayangkan kegebuan tubuh Chinadoll... Tak percaya?? Pergilah tanya sendiri pada Anwar yeee.. Kikikikiki..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online