BREAKING NEWS

PANAS!!! Gambar isteri Fathu Bari didedahkan??


Pertama sekali, gua nak ucapkan tahniah kepada Ustaz Fathul Bari diatas perkahwinan keduanya..

Walaupun perkahwinan kedua Ulamak muda Umno ni diselubungi kontroversi, tapi biasalahh.., beliau pun manusia biasa jugak kann...

Yang gua heran, apalah nak dikecohkan sangat kalau Ustaz tu kawin di Selatan Thai? Biasalah beb.., dah ramai sangat rakyat Malaysia kawin kat sana tu..

Sebelum ni Jejai dengan Fasha Sandha pun kawin kat sana dulu.. Dan gua dimaklumkan, Adun Pas pun ada kawin kat Songkhla..

So.., benda ni biasa sangat.. Lainlah kalau Fahul Bari kena tangkap khalwat atau kantoi dalam video macam Mat Sabun atau Anwar..

Kita sepatutnya doakan yang terbaik untuk orang yang baru mendirikan masjid dan menambahkan umat Nabi macam yang Ulamak Umno ni buat..

Apapun.., gua bagi full support pada Ustaz Fathul Bari.. Beliau memang gua anggap sebagai Idola nombor satu gua buat masa ni..

Cayalah Ustaz!!!


p/s: Gambar atas tu hiasan jee.. Yang gua tau.., bini baru Ustaz lagi cun beb.. Huhuhu...

2 ulasan :

  1. mmm mmm kalau isteri keduanya ini dah tua atau dia hodoh atau cacat atau ada apa-apa kekurangan juling ke atau sumbing bibir atau golongan kerdil pun sebenarnya baik juga. Hahhaha bukan apa nak menunjukkan UFB memang terer kahwin sangat-sangat ikhlasssssssss infiniti. Sebab golongan macam ni susah nak cari pasangan sikit.

    HAhha jangan marah UFB saje je> Walau apapun tahniah.

    BalasPadam
  2. Aku tak kisah UFB ni nak kahwin banyak. Dia punya hal lah. Ula'r'mak Hadi 'flip-flop' Awang pun ada 3 bini. Quota dia ada 4 asalkan dia buat berlandaskan syara' dan berlaku adil. Itu yang dituntut oleh Islam pun.

    Yang penting dia tak godam dan jilat bini member, dia tak bagi counciling one to one pada bini/anak dara orang pukul 2 pagi dalam bilik hotel, dia tak kerabat bini orang dalam keretapi dan perangai-perangai hamPAS yang lain dari spesis-spesis yang anggap mereka lebih 'isle' dari umat islam yang
    lain kat bumi melaya ni.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online